וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה במו"מ עם קולושיץ'. גולן: "הפכנו למועדון שקורץ להגיע אליו"

8.6.2017 / 8:20

המנהל המקצועי של מכבי פ"ת מדבר על החתמת יובל שבתאי ויובל אבידור: "המו"מ הקצר ביותר שלי בתפקיד". בלם רייקה קיבל הצעה וצריך להחליט אם להגיע לישראל. אחיו של אנתוני מרסיאל מועמד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"העובדה שהם העדיפו אותנו על קבוצות גדולות בכדורגל שלנו מעידה על הכוח של מכבי פתח תקוה ". עומר גולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

במכבי פתח תקוה התעכבו בשבועות האחרונים עם החתמת שחקני הרכש שלהם, אבל אתמול השלימו שתי עסקאות בתוך שעות ספורות והחתימו את יובל שבתאי ויובל אבידור, החתמות שמשנות במידה מסוימת את תכניות הרכש לעונה הבאה. השניים, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט, יגיעו לפתיחת האימונים בעוד כשבועיים וימריאו עם הקבוצה למחנה האימונים שייסגר בימים הקרובים.

שבתאי, שנקנה על ידי אשר אלון מבאר שבע תמורת 300 אלף שקל, עבר ללוזונים ללא תמורה למרות שהחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. אבידור שנפגש עם שינו זוארץ חתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, בתום פגישה שהסתיימה לאחר מספר דקות. שבתאי, שנפגש עם עומר גולן ואבי לוזון, יצא מהפגישה בתוך זמן קצר עם חוזה לשלוש שנים, שינוע בין 110 ל-130 אלף דולר, על פי הישגי הקבוצה.

"המשא ומתן עם אבידור וגם עם שבתאי היה הקצר ביותר שאני חוויתי כשחקן וכמנהל מקצועי", סיפר הלילה המנהל המקצועי עומר גולן, שיכול לסמן 'וי' על החתמות נוספות. "העובדה הזאת מעידה על כמה השניים האלה רצו להגיע לכאן, אבל יותר חשוב - כמה מכבי פתח תקוה הפכה למועדון שקורץ לישראלים להגיע אליו. אני מאוד שמח על כך".

יוסי גינזבורג שוער מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
הוחלט להשאירו. יוסי גינצבורג/ברני ארדוב

גולן מודע לכך שלאחרונה חל עיכוב מסוים בהחתמת שחקנים. כרגע, הבלם הברזילאי דייביסון עדיין לא קיבל תשובה סופית ובמועדון מנהלים משא ומתן עם הבלם הקרואטי אנטה קולושיץ'. "בחיל האוויר אומרים שברגע שמטוס אחד נופל, אפשר לצפות לנפילות נוספות", הסביר גולן. "צריך לבין, סימנו את שבתאי ואבידור כמטרה כבר בסוף העונה שעברה. היה חשוב לנו להתחזק בישראלים טובים וברגע שהם יצאו לשוק קפצנו עליהם. התמודדו עם קבוצות גדולות, אבל ידענו להילחם עליהם. העובדה שהם העדיפו אותנו על קבוצות גדולות בכדורגל שלנו מעידה על הכוח של מכבי פתח תקוה בשנים האחרונות".

כעת מכוונים במועדון להחתמת שני בלמים נוספים, שיצטרפו לרומאריו פירס, וכן להחתמת שחקן התקפה מגוון, שיכול לשחק בשתי עמדות – שחקן כנף וחלוץ. בשלב הראשון אין כוונה לצרף שחקן ישראלי (איסמעיל ריאן הוא אופציה להמשך), וייתכן שהקבוצה תפתח את העונה עם ארבעה זרים. השוער יוסי גינזבורג קיבל הצעה מהפועל מרמורק שעלתה ללאומית. במועדון שקלו את הבקשה והודיעו לו כי הוחלט להשאירו כשוער שני בקבוצה ולא להתחזק כשוער נוסף. כפי שפרסמנו עוד לפני עזיבת דני עמוס, צחי גיגי יהיה השוער הראשון בעונה הבאה.

שחקן נוסף שמועמדותו נבדקה לאחרונה משחק בליגה השניה בצרפת. מדובר בבלמה של טרואה, ז'והאן מרסיאל (26), שרשם העונה 19 הופעות במדי קבוצתו. מרסיאל שיחק חמש שנים בברסט הצרפתית לפני שהגיע לקבוצתו הנוכחית. הוא אחיו הבכור של חלוץ מנצ'סטר יונייטד, אנתוני מרסיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully