וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון מוכן למשחק 3: "עייף? יש לי ממוצע טריפל דאבל בסדרה"

קינג ג'יימס ביטל טענות על כך שהשמירה על קווין דוראנט מתישה אותו התקפית: "הווריירס שיחקו מצוין עד עכשיו, נצטרך להגן על הבית". וגם: הנתון המפתיע לגבי קווין לאב שאולי יכול לעזור לקאבס

עריכה: מתן חדד

רק לפני שנה חזרה קליבלנד הביתה למשחק 3 בגמר ה-NBA כשהיא בצרות גדולות. גולדן סטייט צעדה ביתרון 0:2 מבטיח מאוד בסדרה, אחרי שניצחה את המשחק הראשון ב-15 הפרש והתפוצצה בשני עם 77:110 מוחץ או במילים אחרות, 48 הפרש בסך הכול.

הלילה (בין רביעי לחמישי, 4:00, ספורט 5 ו-HD), הקאבס שוב חוזרים לקיו ארנה, שוב בפיגור 2:0 ושוב אחרי שתי תבוסות באוקלנד, הפעם בהפרש כולל של 41 נקודות. גם הם וגם הווריירס זוכרים היטב איך הסתיימה הסדרה בעונה שעברה ולכולם ברור שזה המשחק שיכריע: האם האלופה חוזרת לעניינים או שמא אנחנו בדרך לסוויפ מהדהד ו-0:16 מדהים של גולדן סטייט בפלייאוף הזה.

במשחק 3 בשנה שעברה קליבלנד, בלי קווין לאב שסבל אז מזעזוע מוח, יצאה בסערה מחדרי ההלבשה, רצה ל-0:9, 4:15 ו-16:33 בסוף הרבע הראשון ולא הביטה לאחור בדרך ל-90:120 מוחץ בסיום. סדרת הגמר של 2016 הייתה השנייה בתולדות הקאבס בה הם ניצחו למרות פיגור 2:0, לאחר שעשו זאת גם מול דטרויט בגמר המזרח ב-2007. בפלייאוף הנוכחי קליבלנד עומדת על 1:5 בבית (הפסידה רק לבוסטון) ובסך הכול, היא ניצחה 14 מ-16 משחקי הבית האחרונים שלה. הבעיה? גולדן סטייט נמצאת בכושר מטורף.

הווריירס ניצחו 14 משחקי פלייאוף ברציפות, שיא כל הזמנים ובסך הכול ניצחו 29 מתוך 30 המשחקים האחרונים שלהם ו-11 משחקי חוץ רצופים. קווין דוראנט עומד בסדרת הגמר על 35.5 נקודות בממוצע למשחק וגם סטפן קרי נראה בלתי עציר, בעוד קליי תומפסון מספק הגנה אדירה ועד כה הטריו הגדול של קליבלנד קלע רק 5 מ-23 בזריקות מול קליי.

עוד בנושא:

טיפ טופ: סיפורו של ניק יורן האלמוני עדיין נותן השראה ל-NBA
גולדן סטייט לא באובססיה על ה-0:16. גרין: "אין לזה חשיבות, רק לאליפות"
טיירון לו מתעקש: "ג'יי אר סמית' יישאר בחמישייה, לא נשנה את המשחק שלנו"

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס מאוכזב. AP
כולם זוכרים מה קרה במשחק 3. לברון/AP

לברון ג'יימס, שיצטרך לסחוב את קליבלנד על גבו הלילה, אמר לקראת המשחק: "זה אומנם גמר ה-NBA, אבל זה גם משחק פלייאוף ואין קשר בין משחק אחד לשני כשאתה רוצה לנצח בסדרה. הווריירס משחקים מצוין עד עכשיו. אני לא מתעסק במה שקרה בקיץ ובתגובות של כולם לקאמבק שלנו בסדרה הקודמת. ברור שזה השאיר אותם עם טעם רע בפה, גם לי זה קרה בעבר אחרי הפסדים בגמר. עשינו הכנה טובה ואנחנו צריכים ליישם את זה. מה צריך לעבוד עבורנו הלילה? אנחנו רק צריכים לנצח. זה הכל. יש לנו הזדמנות להגן על הבית שלנו ואם נעשה את זה, נחזור לסדרה הזו. אני נראה עייף? מהשמירה על דוראנט? זה מה שאנשים אומרים? אנשים... יש לי ממוצע של טריפל דאבל בסדרת הגמר הזו, אז נראה לי שאני במצב די טוב".

קייל קורבר, שכמו שאר הרול פליירס של קליבלנד היה רחוק מלספק את הסחורה עד כה בשני משחקי הגמר, אמר: "אנחנו רוצים לקלוע טוב יותר, לנוע טוב יותר בהתקפה. ברור לנו שעד עכשיו זה לא נראה טוב. לא ניצחנו בשני המשחקים הראשונים, אבל החוויה עד עכשיו עדיין הייתה מדהימה עבורי, להיות בגמר. נהניתי מאוד מזה והחוויה תהיה הרבה יותר טובה אם ננצח כמובן. פעמיים נפלנו במחצית השנייה ונתנו להם נקודות קלות מדי. במחצית של המשחק הקודם הרגשנו שעשינו עבודה טובה ואז זה שוב ברח לנו. אני מקווה שהביתיות והקהל יעזרו לנו וזה לא יקרה הפעם".

זאק לואו מ-ESPN בחן את המצב וכתב טור על הדרך בה קליבלנד יכולה לשפר את ההתקפה שלהם מול ההגנה הנהדרת שהווריירס מציגים עד כה בסדרה. קליבלנד קלעה רק 97.4 נקודות ל-100 פוזשנים בשני המשחקים הראשונים, אחרי שעמדה על קצב מטורף של 120 נקודות ל-100 פוזשנים עד תחילת הגמר. על פי לואו, ב-28 דקות בהן לאב שיחק כסנטר, קליבלנד ביתרון מפתיע של שמונה נקודות בסדרה ואולי זה יהיה הפתרון למשחק 3. מעבר לכך, מי שחייב להתעורר הוא ג'יי אר סמית', שקלע עד כה רק 3 נקודות בסדרה כולה ועלול לאבד את מקומו בחמישייה לאימן שאמפרט.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

בקליבלנד יחלקו חולצות הלילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully