וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מסימיליאנו אלגרי האריך את חוזהו ביובנטוס עד שנת 2020

המאמן (49) שהוביל את הגברת הזקנה לזכייה בשלושה דאבלים רצופים באיטליה ולשני גמרים בליגת האלופות האריך את החוזה בשנתיים. על פי הדיווחים, הוא ירוויח עד 7 מיליון יורו לעונה

עריכת וידאו: מתן חדד

יובנטוס הודיעה היום (רביעי) רשמית על הארכת החוזה של מסימיליאנו אלגרי עד שנת 2020. המאמן (49) שהגיע כמחליפו של אנטוניו קונטה ב-2014 הוביל את הגברת הזקנה לשלושה דאבלים רצופים באיטליה, ולשתי הופעות בגמר ליגת האלופות, ובעקבות ההצלחות תוגמל בחוזה לשנתיים נוספות (חוזהו המקורי היה אמור להסתיים ב-2018).

על פי הדיווחים, אלגרי ירוויח בעונה הקרובה 5.5 מיליון יורו כולל בונוסים, בעונה הבאה השכר יגדל ל-6.5 מיליון, ובעונה האחרונה כבר יגיע כמעט ל-7 מיליון יורו. החוזה החדש יהפוך את אלגרי למאמן שנשאר ביובה הכי הרבה זמן מאז מרצ'לו ליפי.

כאשר הגיע לפני שלוש שנים ממילאן לביאנקורי, אלגרי לא התקבל בשמחה על ידי האוהדים, בלשון המעטה - אך ההצלחה שלו לא הותירה ברירה ושינתה במהירות את דעת הקהל בטורינו. מתוך 114 משחקי ליגה שיובה שיחקה תחתיו, היא ניצחה 84 וצברה 2.36 נקודות ליגה בממוצע למשחק, עם הפרש שערים אדיר של 71:224. יובנטוס ביססה את השליטה הלא מעורערת שלה בסריה א', ובסך הכול זכתה בשש אליפויות רצופות.

מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. רויטרס
שינה במהירות את דעת הקהל. אלגרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully