וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון יקבל החלטה על עתידו אחרי משחק הנבחרת נגד אלבניה

7.6.2017 / 11:51

קשר מכבי תל אביב ממתין לשיחה עם ג'ורדי קרויף, גורם במכבי תל אביב: "את יוסי לא מעניין כסף. הוא רוצה לשחק וליהנות מכדורגל". בית"ר ירושלים ובני יהודה מחכות להתפתחויות בעניינו

שחקן מכבי תל אביב יוסי בניון. ברני ארדוב
לא ממהר. בניון/ברני ארדוב

יוסי בניון ממתין לשיחה עם ג'ורדי קרויף ובמקביל להצעה להאריך את חוזהו במכבי תל אביב, אבל נראה כי יקבל החלטות באשר לקריירה שלו אחרי משחק הנבחרת נגד אלבניה. בעוד שטל בן חיים הבלם וברק יצחקי כבר קיבלו לפני יותר משבוע הצעות לחוזים חדשים ויובל שפונגין קיבל הודעה שמכבי מממשת את האופציה עליו לעונה הבאה, בניון טרם קיבל הבהרות בנוגע לעתידו.

הקשר הוותיק (37) רשם עונה טובה מאוד בשורות מכבי תל אביב ובסיומה אף הוזמן לסגל הנבחרת, אך בניגוד לבן חיים ויצחקי הוותיקים ששמעו בצורה ברורה שקרויף רוצה אותם לעונה נוספת, בניון עדיין לא יודע מה מכבי מתכננת עבורו. גורם במכבי תל אביב אמר על כך: "את יוסי לא מעניין כסף. הוא עשה מספיק כסף בקריירה שלו. יוסי רוצה לשחק וליהנות בגיל 37 מכדורגל ויכול להיות שג'ורדי רוצה לשוחח איתו קודם בצורה ברורה ולהבהיר לו שייתכן והוא לא ישחק בעונה הבאה הרבה כך שהוא צריך לקחת את זה בחשבון".

בסביבתו של בניון אמרו אמש כי הוא לא לחוץ בכלל מהסיטואציה וכי אם זה לא יסתדר עם מכבי תל אביב, לא תהיה לו שום בעיה למצוא לעצמו קבוצה אחרת בה ישחק הרבה בעונה הבאה. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, בית"ר ירושלים רוצה את בניון לעונה הבאה ומחכה להתפתחויות שלו מול מכבי תל אביב. קבוצה נוספת שרוצה את בניון היא בני יהודה אבל נראה כי היא תהיה בעדיפות משנית אחרי מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים.

בניון השתכר בעונה החולפת 360 אלף דולר נטו במכבי תל אביב וקרוב לוודאי שאם יקבל הצעה לחידוש חוזהו במכבי תל אביב, זה יהיה חוזה מקוצץ בכ-100 אלף דולר בדיוק כפי שקיבלו טל בן חיים הבלם וברק יצחקי.

כך או אחרת, מקורבי בניון טענו הבוקר כי הוא החליט לא להתעסק בעתידו בשבועיים האלה בהם הוא חלק מנבחרת ישראל והוא נותן עוד זמן למכבי תל אביב כי בכל מקרה הדברים במועדון עדיין לא ברורים. "רק אחרי שייגמר המשחק מול אלבניה, יוסי יישב להתעסק בעונה הבאה שלו", אמרו בסביבתו של השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully