וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: יובל אבידור ויובל שבתאי חתמו

7.6.2017 / 14:57

אבידור חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת. שבתאי חתם לשלוש שנים: "ברגע ששמענו שהוא שוחרר מרעננה, הלכנו עליו בכל הכוח". על המועמדות של שניהם פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

יובל אבידור בני סכנין מול רודי חדד הפועל אשקלון. אדריאן הרבשטיין
תחנה חדשה. יובל אבידור/אדריאן הרבשטיין

מכבי פתח תקוה החתימה היום שני שחקנים חדשים בתוך פחות משעתיים: יובל שבתאי ויובל אבידור, שעל המועמדות של שניהם פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

יובל אבידור חתם ראשון לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. השחקן שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חתם באמצעות עו"ד קרן שטיינפלד. למרות הלחצים שהופעלו עליו מצד בני יהודה ויוסי אבוקסיס, אבידור שסיים את דרכו בבני סכנין עשה את דרכו למלאבס. מכבי פתח תקוה היא הקבוצה השביעית בקריירה של אבידור. הוא שיחק בעבר בהפועל חיפה (שתי קדנציות), עירוני קרית שמונה (שתי קדנציות), מכבי תל אביב, הפועל עכו, מכבי נתניה ובני סכנין.

שבתאי שמגיע מהפועל רעננה, היה הבא בתור והוא חתם בפתח תקוה לשלוש שנים. אתמול פרסמנו שמכבי פתח תקוה פנתה לקשר והציעה החוזה לשנתיים, זאת לאחר שבית"ר ירושלים פנתה קודם והציעה לו בעצמה חוזה לשנתיים. בניגוד לאלי טביב שהציע לשבתאי חוזה בו הוא נדרש לקצץ 30 אחוז משכרו המקורי, פתח תקוה הייתה מוכנה לשלם את מלוא שכרו. היום בתום פגישה עם אבי לוזון ושינו זוארץ סוכם שיחתום לשלוש שנים. "תקופה ארוכה חיפשנו זר בעמדה הזו, אבל ברגע ששמענו ששבתאי עוזב את רעננה, החלטנו ללכת עליו בכל הכוח. אנחנו שמחים ששחקנים כמו שבתאי ואבידור סגרו אצלנו, במיוחד אחרי תקופה ארוכה שבה עניינים התעכבו".

מהפועל רעננה נמסר: "מועדון הפועל רעננה רוצה להוקיר תודה ליובל שבתאי על שתי קדנציות נהדרות בקבוצה, ולאחל לו בהצלחה בהמשך הדרך". המנכ"ל גיל קופר: "אני רוצה להודות ליובל על התקופה הנפלאה ששיחק אצלנו ובטוח שימשיך להראות את יכולותיו בהמשך הדרך".

כעת ינסו לקבוצה להחתים את הבלם הקרואטי אנטה קולושיץ'. אגב, מקורבים למועדון טוענים כי לאחרונה זה הביע עניין ברוסלן ברסקי. כרגע, מכבי פתח תקוה ומכבי תל אביב נמצאים בנתק ממושך בעקבות היחסים בין גורמים מסוימים בשני המועדונים, ולכן במועדון כלל לא יפנו לסגנית האלופה בעניין, אלא אם כן היחסים ישתנו בעתיד.

עוד בנושא

מכבי פתח תקוה: יובל שבתאי מועמד, פוקריבאץ' חשף את דבר מחלתו
בית"ר ירושלים לצרף את שלומי אזולאי, יובל שבתאי בעדיפות שנייה
מכבי פתח תקוה הגישה הצעה רשמית ליובל אבידור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רכש שני באותו היום. שבתאי עם עומר גולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully