וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שגיא "ביטבוקס" ברייטנר בגמר ליגת האלופות

7.6.2017 / 11:08

שגיא ברייטנר, הביט בוקס האנושי, נשלח למשימה מאתגרת במיוחד: טיסה לגמר ליגת האלופות וצפייה באחד הגמרים הגדולים שידע המפעל. היה קשה. מאוד קשה

צילום מסך

שגיא ברייטנר שידוע כביט בוקס אנושי וגם כאחד הבאזרים של וואלה! NEWS. יכול לבצע קטעים מדהימים ורק בעזרת הפה שלו, נשלח על ידי פפסי מקס לצפות בגמר ליגת האלופות שנערך בוולס בין ריאל מדריד לבין יובנטוס. זה אומר שבפועל הוא קיבל כרטיס טיסה, כניסה למשחק במקומות מעולים והוא צפה ברונלדו עושה דריבלים כל הדרך לגביע עם האוזניים הגדולות. כן זה שאנחנו תמיד מפנטזים שיום יבוא וקבוצה ישראלית תוכל לפחות להריח את הגביע הזה.

אתגר הצ'מפיונס של פפסי מקס יצא לדרך לפני כחודש בערך ובכל שבוע שידרנו לכם את מצעד ההצעות המטורפות, ההזויות והנועזות שהכי אהבנו. בין השאר היה מי שהסכים להוסיף לשמו את השם פפסי פקס, מישהי שהסכימה לנשק איש זר ברחוב, אחד שהיה מוכן לגור במשך שבוע בבית שעשוי מפחיות של פפסי מקס ועוד רבים וטובים. האתגר שנבחר היה שייך לשחר נאור והוא היה לשיר את שיר ליגת האלופות, עם מילים שהוא כתב ואת כל זה לעשות באמצע היום בשוק הכרמל כאשר רביעיית כלי מיתר מלווה אותו מאחור. גם הוא כמובן זכה לטוס לגמר הגדול ואף פגש את שגיא בקרדיף.

צפו בקליפ מיוחד שהכנו של החוויה של שגיא מאירוע גמר ליגת האלופות ותתמלאו קנאה.

וואלה! NEWS בשיתוף פפסי מקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully