וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אירו סווירסקי נחת בישראל: "גאה להיות כאן, סכנין מועדון נהדר"

7.6.2017 / 20:10

המאמן המיועד נחת בישראל, יסייר ויפגוש את בעלי הקבוצה. על הסגל הוא כבר החל לעבוד: זרים נוספים מברזיל יצטרפו, ריאן, אבו סלאח וארבייטמן מועמדים. האם משחקי הבית ייערכו באצטדיון עכו?

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

ז'אירו סווירסקי נחת הערב (רביעי) בישראל וצפוי לחתום בימים הקרובים רשמית כמאמן בני סכנין. סווירסקי היהודי-ברזילאי, שסיכם את כל תנאיו במועדון, יסייר במתקן האימונים באצטדיון דוחא וכן יפגוש את ראשי הקבוצה. המאמן צפוי לצרף בין שניים לשלושה זרים ברזילאים שיתוווספו לוונדרסון ואברהם פאס. בנוסף, איסמעיל ריאן, עלא אבו סלאח ושלומי ארבייטמן מועמדים. מוחמד גדיר גם כן על הכוונת, אך בשלב זה הפועל באר שבע מסרבת לשחררו.

המאמן המיועד אמר לאחר נחיתתו בישראל: "אני שמח מאוד להיות כאן. אני מקווה שאנחנו נעשה עבודה טובה. אני מכיר את הכדורגל הישראלי, זו הפעם החמישית שלי בישראל, הגעתי לכאן בעבר כדי לראות משחקים ולעקוב אחר שחקנים. אני גאה להיות כאן. סכנין זה מועדון נהדר, ואני חושב שנוכל לעשות דברים טובים יחד".

סווירסקי גם ידון עם ראשי המועדון על מועד ומיקום מחנה האימונים של טרום העונה. הקבוצה תפתח את הכנותיה ב-1 ביולי ככל הנראה. בקבוצה מקווים לפתור את הבעיות בדוחא כדי שיוכלו לארח במגרש הביתי בעונה הבאה. אם לא יוכלו לארח בדוחא, בקבוצה ייכנסו למשא ומתן מול הנהלת אצטדיון עכו. אם סכנין אכן תיאלץ לנדוד לאצטדיון עכו, היא ככל הנראה תהיה הקבוצה השלישית מליגת העל שתשתמש בו בתור אצטדיון ביתי (לצד הפועל עכו ואולי גם עירוני קרית שמונה).

עוד בנושא:

בשני חשפנו: סווירסקי על סף סיכום בבני סכנין
בני סכנין הודיעה ליובל אבידור שהוא לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה

מאמן בני סכנין המיועד ז'אירו סווירסקי. יוסי ציפקיס
ברוך הבא. ז'אירו סווירסקי בנתב"ג/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully