וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ממתינה למכירתו של גוטליב: "לא רוצה לשחק בארץ"

חלק מתקציב האדומים להשלמת הסגל והצוות המקצועי לעונה הבאה אמור להגיע ממכירת הבלם, שרוצה לעבור לרוסיה למרות העניין ממכבי חיפה ומכבי תל אביב. מאמן הכושר עופר דורון חתם לשנתיים

שחקן הפועל תל אביב, אדי גוטליב. יוסי ציפקיס
מחכה להצעה משודרגת. אדי גוטליב/יוסי ציפקיס

הכנותיה של הפועל תל אביב לקראת העונה הבאה אמנם בעיצומן, והאדומים ועובדים על השלמת הסגל והצוות המקצועי, אך במועדון ממתינים כעת למכירתו של אדי גוטליב, מכיוון שהם בונים על הסכום שייכנס לקופת המועדון מהעסקה כחלק מהתקציב. בימים האחרונים גוטליב העביר מסר ברור להנהלה האדומה: "לא רוצה לשחק בארץ באף קבוצה. אני רוצה לעבור לליגה הרוסית". בזמן שמכבי חיפה ואפילו מכבי תל אביב לוטשת עיניים אלל הבלם, הוא וסוכנו מנסים להביא הצעה משודרגת מרוסיה. אם אחת כזו תגיע, ככל הנראה הבלם יימכר על פי רצונו.

מלבד זאת, הבוקר הוסיף המאמן, מוטי איוניר, את מאמן הכושר עופר דורון לצוות המקצועי, לאחר שחתם לשנתיים במועדון.

בהודעה הרשמית מהמועדון נכתב: "דורון (31) נחשב לכוח עולה בתחומו, מחזיק בתואר ראשון ושני במדעי החיים והספורט של מכון וינגייט. לאחר החתימה אמר עופר: "אני מגיע לעזור למועדון לעלות לליגת העל בתום העונה ואני מאמין שנצליח במשימה ביחד עם ההנהלה, הצוות המקצועי והשחקנים. המטרה העיקרית שלי היא לבנות מערך גופני רחב ועמוק, שאני מקווה בהמשך לפרוס גם למחלקת הנוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully