וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מעוניינת במאוריסיו, קלאודמיר חתם לעונה נוספת

7.6.2017 / 13:38

בקבוצה בדקו אפשרות לצרף את חלוץ קרית שמונה, בו מעוניינת גם מ.ס אשדוד. הקשר הברזילאי נשאר לעונה רביעית. נמשכים הניסיונות לצרף את שלומי אזולאי הקשר ואלי אלבז מכפר סבא

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בבית"ר ירושלים הייתה שביעות רצון גדולה ממסיבת העיתונאים של אלי אוחנה אתמול (רביעי) בבירה. אוחנה ביטא בנחישות את עמדות המועדון בנוגע לאלימות וגזענות וכמו כן הייתה רגשה שהוא שידר כוח ושאיפה לתארים בשנים הבאות. אפילו הבעלים אלי טביב יצא ממסיבת העיתונאים וזרק לנוכחים: "אוחנה נתן הצגה".

בסוף האירוע, כשהנוכחים ניסו לדבר עם אוחנה על אירועים סנטימנטליים מהעבר, מחזיק זכויות הניהול העדיף לעסוק בדברים פרקטיים ומיהר לתאם עם אנשי המועדון את מועדי הפגישות לימים הקרובים. אוחנה צפוי להיפגש בקרוב עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת במטרה להחזיר את היחסים למסלול. מעבר לכך, בבית"ר יתעסקו בימים אלה בכל נושא המינויים וייתכן שיתקיים ערב גאלה כדי לקרב את הקהילה העסקית למועדון.

שחקן עירוני קרית שמונה מאוריסיו מעל שוער בית"ר ירושלים בוריס קליימן. ברני ארדוב
עונה הבאה ישחקו ביחד? מאוריסיו וקליימן/ברני ארדוב

בבית"ר התקבלה החלטה לא לבצע החתמות תחת לחץ ולהיות זהירים. אחת מההחלטות הייתה להחתים את קלאודמיר לעונה נוספת והקשר הברזילאי יתחיל את העונה הרביעית שלו בבירה. החלוץ הפולני ברטוש שפיאצ'קה, שכבש 11 שערי ליגה במדי גורניק לצ'נה, מתלבט בגלל שאשתו אמורה ללדת בקרוב. בית"ר יכולה לרשום שחקנים להתמודדות עד ה-18 לחודש, ושחקן אחד נוסף עד לילה לפני המשחק הראשון.

ברזילאי נוסף שנמצא על הכוונת של בית"ר הוא מאוריסיו, חלוצה של עירוני קרית שמונה. אחרי שהקבוצה מהצפון הודיעה שמאוריסיו לא ימשיך בשורותיה, מספר קבוצות הביעו עניין כשבית"ר בדקה את האופציה לצרף אותו כדי לעבות את החלק הקדמי שלה.

עוד באותו נושא

אלי אוחנה: "אלימות וגזענות יישארו מחוץ ליציעי בית"ר ירושלים"

לכתבה המלאה
שחקן עירוני קרית שמונה שלומי אזולאי. לירון מולדובן
מבוקש. שלומי אזולאי/לירון מולדובן

שחקני הנבחרות אמורים לקבל חופש ולהצטרף לקבוצה רק לטיסה למחנה האימונים בהונגריה. היום תחל הקבוצה להתאמן באופן לא רשמי, ללא שחקני נבחרת ישראל, אריק סאבו שנמצא עם נבחרת סלובקיה וככל הנראה גם ללא ז'אורז'יניו שצפוי לנחות רק הלילה. לא מעט שחקני נוער יתלוו לאימונים בשלב הזה כאשר בהמשך חלקם ינופו.

אחרי שיובל שבתאי חתם במכבי פתח תקוה, בית"ר תגביא את המאמצים לצרף את שלומי אזולאי. בקבוצה מהבירה ינסו בכל דרך ליצור מתווה מול מכבי תל אביב בכדי לצרפו בעונה הקרובה.

על אף המו"מ התקוע, אמורה להתקיים הלילה שיחה בין אלי טביב ליואב כץ על מנת לנסות ולקדם את צירופו של אלי אלבז לבית"ר. אם שני הבעלים לא יגיעו להבנות, הקבוצה מהבירה תצטרך להחליט האם לעמוד מאחורי אלבז בוועדה למעמד השחקן. בחלוץ מעוניינות גם קבוצות נוספות. עופר ורטה הוא עדיין המועמד הישראלי הבכיר לעמדת המגן הימני. בבית"ר מאמינים שאחרי שנתיים לא טובות בהפועל תל אביב, ורטה יוכל לשקם את הקריירה בבית וגן.

(עדכון ראשון: 8:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully