וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פנתה רשמית למכבי תל אביב בעניין שלומי אזולאי

7.6.2017 / 7:13

בן דב מנסה לסגור את העסקה, הירוקים התבקשו להמתין להחלטה של מיטש גולדהאר. במועדון הבהירו למושאלים: גם העונה נדרוש כסף. בקרוב: המועדון צפוי להודיע רשמית על החוזה החדש של ורמוט

מכבי חיפה פנתה רשמית למכבי תל אביב במטרה לרכוש את כרטיס השחקן של שלומי אזולאי. המסר הועבר גם לשחקן על ידי אנשי מכבי חיפה, שם ממתינים להחלטה של מיץ' גולדהאר ומאמינים שניתן יהיה לקדם את העסקה. כזכור, לפני כחודשיים הוצע אזולאי יחד עם שחקן נוסף, אובידיו הובאן, לראשי המועדון. גיא לוזון הביע עניין רק בקשר ששייך לסגנית האלופה והבהיר כי מבחינתו, לאחר החתמת גל אלברמן, הדבר עשוי לפנות לו משבצת נוספת בה היה רוצה להתחזק בזר. מכבי חיפה רוצה לצרף קשר אחורי זר, אך החתמת אזולאי יכולה להוות פתרון למנהל הספורטיבי טוני, שבוחן אפשרות להחתים שחקנים גם בעמדות אחרות מלבד קשר במרכז השדה - קשר התקפי וחלוץ למשל. "מכבי חיפה פנתה רשמית, אך נאמר לה שהיא תצטרך להמתין לתשובה של מיטש'", אישר מקורב למשא ומתן בין הצדדים. השחקן כבר הבהיר למנכ"ל אסף בן דב עוד בקיץ שעבר כי הוא רוצה לשחק במכבי חיפה. "מבחינתנו, שלומי הוא שחקן בית ואנחנו מאוד רוצים לצרף אותו. אבל לא נעשה שום דבר בלי אישור של מכבי תל אביב", הבהירו במועדון. הצהובים, כזכור, דורשים חצי מיליון דולר.

עוד בנושא:

תחליף לקליין? מכבי חיפה גיששה אצל מגן ראיו וייקאנו, קיני
גיורא אנטמן נפרד ממכבי חיפה: "בעולם הזה אין הפתעות"
מכבי חיפה הודיעה לורמוט על מימוש האופציה. יחתום לשנתיים

שלומי אזולאי הקשר שחקן עירוני קרית שמונה לפני מריו מוסא שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
יעבור לכרמל? שלומי אזולאי במפגש קודם מול מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

במקביל, במועדון עדיין לא מוותרים על האפשרות להחתים את עומרי בן הרוש ומנהלים שיחות עם סוכנו אבי נימני, שמייצג גם את אזולאי. בחיפה הבהירו כי ימצו את המשא ומתן עד תום, ורק אם לא יגיע יחתימו מגן שמאלי זר. בן הרוש יכול לשחק בשתי עמדות וזו הסיבה שבגללה לוזון מתעקש כל כך להחתימו. אופיר מזרחי נמצא ברשימות, אך טרם נרשמה התקדמות מהותית בעסקה מאחר וללוזון יש מספר שמות שהוא מעדיף להחתים לפניו.

גילי ורמוט שוחח אתמול עם נציגי המועדון והצדדים אישרו את הידיעה בתחילת השבוע לפיה הם קרובים לסכם על חוזה חדש לשנתיים, לאחר שהאופציה לעונה הבאה כבר מומשה. בקרוב מאוד יודיע המועדון על הסיכום החדש. כמו כן, במועדון אישרו כי המגן רז מאיר זומן לתחילת האימונים ב-22 ביוני והוא אמור להתחרות על מקומו עם מגן ימני זר. כרגע, מכבי חיפה מתכננת להשאיר רק מגן שמאלי צעיר אחד בסגל (בן דוד, יונתן לוי וגורפינקל). אגב, בדומה לעונה שעברה בחיפה הבהירו שוב לנציגי השחקנים המושאלים כי גם העונה ישנה כוונה לדרוש כסף על השאלות.

אתמול היה ספק לגבי זהות האיצטדיון שיארח את המשחק הראשון בגביע הטוטו, אך בהנהלת האיצטדיון הבהירו כי השזרוע יחל כבר היום, כמתוכנן, ויסתיים עוד לפני המחזור הראשון של המפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully