וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בטורקיה: ארדה טוראן תקף עיתונאי, הודח מהסגל ופרש מהנבחרת

קשר ברצלונה זעם על עיתונאי, תפס בגרונו במהלך טיסה של הנבחרת וניסה להכות אותו: "חסר בושה, יא בן ז--ה, אתה עובד בעיתון של ראש ההתאחדות". המאמן פתיח טארים הדיח אותו מהסגל, והקשר פרש מהמדים הלאומיים: "מרגיש חופשי"

שחקן נבחרת טורקיה ארדה טוראן מאוכזב. רויטרס
הגיב בזעם, ושילם את המחירץ טוראן/רויטרס

קשר ברצלונה ונבחרת טורקיה ארדה טוראן סיים היום (שלישי) את דרכו בנבחרת הלאומית אחרי שנופה מהסגל על ידי ההתאחדות הטורקית ומאמן הנבחרת פתיח טארים בעקבות תקרית חריפה שהייתה לכדורגלן עם עיתונאי. טוראן התעמת עם עיתונאי במטוס, במהלך הטיסה של הנבחרת ממקדוניה לאיטליה, ועל פי הדיווח קילל אותו ותקף אותו.

בעקבות התקרית נשיא ההתאחדות הטורקית יילדרים דמירורן נפגש עם חברי המזכירות ושוחח עם המאמן טארים בטלפון, וסוכם שהשחקן צריך לעזוב את המחנה. בהמשך טארים קיבל החלטה משמעתית והדיח את טוראן מהסגל לקראת המשחק במוקדמות המונדיאל מול קוסובו ב-11 ביוני.

לאחר מכן טוראן הודיע על פרישתו מהנבחרת, והגן על מעשיו. "האם אני תומך בפעולות שעשיתי? לא. אבל אני מרגיש חופשי כמו ציפור". טוראן הוסיף ש"עשיתי טעויות במהלך התקופה שלי בנבלרת, ועכשיו אני שם קץ לימיי בנבחרת הלאומית".

שחקן נבחרת טורקיה ארדה טוראן מאוכזב. רויטרס
"אני אפרוש מכדורגל לפני שארשה למישהו לפגוע לי בכבוד ובמשפחה". טוראן/רויטרס

השחקן זעם על דברים שנכתבו עליו לפני משחק ההכנה של טורקיה נגד מקדוניה. הוא ניגש לכתב בילאל מסה, שמסקר כדורגל טורקי כבר 40 שנה, והחל לצעוק עליו. "תגיד לי בילאל מסה, אתה היית שם? היית איתנו כשכתבת על ענייני הבונוסים? דבר. קדימה. מי גרם לך לכתוב את הדברים האלה?".

טוראן התייחס לדיווחים על מתיחות פנימית בין השחקנים, ושטוראן מנהיג מאבק של השחקנים נגד ההתאחדות בדרישה לבונוסים לשחקנים שמשתתפים בקמפיין. הוא תקף את העיתונאי ואמר לו "איזו מין מדינה זאת, שמרשים לך לעלות על המטוס הזה, שיזדיינו אלה שהרשו לך לטוס איתנו, אתה חסר בושה... ממי התחננתי לכסף, יא בן ז--ה? אני אפרוש מכדורגל לפני שארשה למישהו לפגוע לי בכבוד ובמשפחה".

טוראן גם תקף את ראש ההתאחדות ואמר לעיתונאי ש"הבוס שלך זה דמירורן, אתה מהעיתון של ראש ההתאחדות, נכון שהוא הבוס שלך?". לאחר מכן תפס בגרונו של העיתונאי ועמד להכות אותו, לפני ששני שחקנים מהנבחרת תפסו אותו ועצרו אותו. בתקשורת נטען שהמאמן טארים, שישב 12 שורות מאחורי התקרית ושמע אותה, לא עשה כלום בניסיון לעצור אותה.

לאחר התקרית טוראן העלה פוסט באינסטגרם: "האם פעלתי טוב אתמול? לא יודע. אולי לא נכון, אבל לפחות התנהגות כנה, ששומרת על כבודי... האם קיבלתי תשובה? לא. הוא ממלא דפים במשך חודשים, אבל מולי לא הוציא יותר משתי מילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully