וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס הוצג כמאמן בורוסיה דורטמונד: "מצפה לאמן מול הקיר הצהוב"

אחרי שחתם על חוזה לשנתיים, מאמן מכבי תל אביב לשעבר הוצג רשמית כמחליפו של טוכל בשוורגלבן: "רוצה לשחק כדורגל שהאוהדים יהנו ממנו". המנהל המקצועי, צורק: "הוא לא חושש לשלב צעירים"

רויטרס

פטר בוס הוצג היום (שלישי) כמאמן בורוסיה דורטמונד במסיבת עיתונאים, אחרי שמוקדם יותר חתם על חוזה לשנתיים. הוא החליף בתפקיד את תומאס טוכל שהוליך את הקבוצה לאליפות ולמקום השלישי העונה, אבל פוטר בגלל מערכת יחסים עכורה עם הנהלת המועדון.

"דורטמונד כנראה אחד מעשרת המועדונים הכי גדולים" אמר בוס, "אני מצפה לאמן מול ה"קיר הצהוב" האגדי. השיחה הראשונה שקיימתי עם ההנהלה ארכה שלוש שעות, ושכנעה אותי שדורטמונד צריכה להיות התחנה הבאה שלי. אני משוכנע שאנחנו יכולים לעבוד יחד עם כבוד ואיכות. אתה לא מתחיל להכיר את השחקנים כמו שצריך עד שאתה לא מאמן אותם. אני רוצה לשחק כדורגל שיביא הצלחות ושאוהדים יהנו ממנו".

ארבע העוזרי מאמן עזבו הקיץ את השוורצגלבן, ובוס ימשיך לעבוד עם האיש שהיה צמוד אליו באייאקס ובמכבי תל אביב. "בינתיים, הבאתי איתי רק את הנדרי קרוזן", אמר. הוא התבדח כאשר נשאל על שחקנוו באייאקס, קספר דולברג. "כן אנחנו מחתימים אותו מחר. לא, אנחנו לא נדבר היום על העברות".

יושב הראש, האנס יואכים ואצקה: "קיימנו שיחות רבות בימים האחרונים, ברגע שדיברנו עם פטר בוס הייתה לנו הרגשה מאוד חיובית. הייתה להו הרגשה שמשהו יכול לצמוח כאן יחד איתו. אנחנו מודים לאייאקס על שיתוף הפעולה, על כך שלא הציבו בפנינו מכשולים. סיכמנו עם בוס מהתחלה שהחוזה יהיה לשנתיים.

המנהל המקצועי, מיכאל צורק: "קודם על, אנחנו סומכים על פילוסופיית האימון של פטר, שהיא דומה לסגנון שאנחנו והאוהדים רוצים לראות. הפילוסופיה שלו מאוד התקפית, ומשלבת החזקה בכדור עם משחק לחץ. אנחנו גם אוהבים שהוא לא חושש לשלב צעירים במשחקים גדולים".

עוד בנושא:

תומאס טוכל עזב את בורוסיה דורטמונד בטונים צורמים
מרקו רויס נםצע ייעדר תקופה ארוכה

מאמן דורטמונד פטר בוס. טוויטר, מערכת וואלה! NEWS
אתגר חדש. פטר בוס/מערכת וואלה! NEWS, טוויטר

בוס אימן שלפני קצת יותר משנה עדיין אימן את מכבי תל אביב, עבד בעונה החולפת באייאקס. האימפריה מאמסטרדם הציגה יכולת משכנעת לאורך חלקים גדולים מהעונה, אבל סיימה כסגנית בליגה ההולנדית ובליגה האירופית.

בהולנד ידעו לספר היום שבוס ועוזרו הנדרי קרוזן (הגיע איתו לדורטמונד) סבלו מיחסים גרועים עם ארבעה חברי צוות אחרים, ביניהם דניס ברגקאמפ - דבר שהאיץ את העזיבה שלהם.

על פי דיווחים, אייאקס תקבל מדורטמונד פיצוי שנע סביב 4.5 מיליון יורו. הנהלת השוורצגלאבן סימנה את יוליאן נאגלסמן כמועמד המועדף, אבל הוא החליט להישאר בהופנהיים. לוסיאן פאברה שהיה מבוקש בעצמו, החליט לא לעזוב את ניס וכך בוס בן ה-53 הפך למועמד המוביל.

בוס כבר בילה תקופה קצרה בגרמניה כשחקן, כשב-1998 לבש את מדי האנזה רוסטוק במשך חצי עונה. הוא אימן בעבר את דה חראפשחאפ, הראקלס, ויטסה, מכבי תל אביב וכמובן אייאקס. עם שתי האחרונות סיים כמקום השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully