וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: גורש ודסה יפתחו מול מולדובה, אלישע לוי ערך אימון מצבים נייחים

6.6.2017 / 10:10

המאמן פרסם את ההרכב למשחק ההכנה לקראת אלבניה (20:30, ספורט 5) וערך אסיפה בה התמקד בעיקר במצבים נייחים: "הרעה החולה שלנו". זהבי, שהר ורפאלוב יפתחו בחולייה הקדמית

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל השלימה את הכנותיה לקראת משחק הידידות הערב מול נבחרת מולדובה (20:30, ספורט 5) באצטדיון בנתניה. אלישע לוי פרסם את ההרכב כאשר אלי דסה, שהיה בספק, פותח בעמדת המגן הימני ואילו בין הקורות יעמוד דודו גורש. ערן זהבי, ליאור רפאלוב ובן שהר מתופקדים בחולייה הקדמית כשמאחוריהם אלמוג כהן, ביברס נאתכו ואייל גולסה.

הרכב הנבחרת למשחק מול מולדובה: דודו גורש, אלי דסה, טל בן חיים, שיר צדק, טאלב טואטחה, ביברס נאתכו, אלמוג כהן, אייל גולסה, ליאור רפאלוב, ערן זהבי, בן שהר.

לקראת המשחק הערב ערך המאמן אלישע לוי אימון בוקר, בו התמקד במצבים נייחים. "זו הרעה החולה של הנבחרת", אמרו בנבחרת. לוי אמר לשחקנים: "חשוב מאוד שנעבוד על זה היום כדי שנבוא מוכנים למשחק נגד אלבניה". המאמן ערך אסיפת שחקנים בה התמקד גם במצבים הנייחים ונראה כי זה הדבר העיקרי שמעסיק אותו לקראת המפגש שעשוי להכריע את המקום השלישי.

ליאור רפאלוב שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
הכנה אחרונה לפני אלבניה. רפאלוב באימון/יוסי ציפקיס

מאמן הנבחרת, אלישע לוי, ערך אתמול מסע"ת שבה התייחס להפסד של אלבניה היריבה הבאה במוקדמות המונדיאל ללוקסמבורג: "אין קשר בין ההפסד של אלבניה ללוקסמבורג למשחק שלנו מול אלבניה, זה לא אומר שום דבר. אנחנו זקוקים למשחק האימון מול מולדובה אחרי עונה מאוד ארוכה, עבר פרק זמן מאוד ארוך מאז שהסתיימו המשחקים וזו הזדמנות טובה מבחינתנו לתת דקות למי שצריך ומנוחה למי שצריך".

בנוגע לטל בן חיים ויוסי בניון והמחויבות שלהם: "המחויבות שלהם זו הסיבה שהם זומנו. חוץ מהכושר שבו הם נמצאים, ואני כל הזמן אמרתי שהדלת פתוחה בפני כולם. כשנצטרך אותם אני אזמן אותם, וזה בדיוק מה שעשיתי. מדובר בשחקנים עם התנהלות נכונה, אני שמח שהם פה וזה מה שאני מצפה משחקני נבחרת ישראל. ותיקים זה לא דבר רע. מה שחשוב כדי ליצור נבחרת טובה זה איזון נכון בין ותיקים לצעירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully