וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני פארקר: "מקווה שהספרס יציעו לי חוזה אחרון עד 2021"

הצרפתי הוותיק חתום עד סוף העונה הבאה והצהיר שוב ש"אני רוצה להשלים 20 שנה בקבוצה". בלאס וגאס קבעו: גולדן סטייט תהיה פייבוריטית מובהקת בסדרה דמיונית מול שיקגו של 1996

עריכה: מתן חדד

בווידאו: התגובות למשחק 2 בגמר ה-NBA

בצל הדיבורים על חתימה אפשרית של כריס פול בסן אנטוניו ספרס, טוני פארקר מצהיר שהוא מקווה שאת מדיה הוא לבש ב-16 השנים האחרונות, תציע לו חוזה חדש. הצרפתי בן ה-35 נפצע בסדרת הפלייאוף נגד יוסטון וייעדר עד ינואר, כך שבכל מקרה הוא לא יתחיל את העונה הבאה.

"אני מקווה שהספרס יציעו לי חוזה אחרון", אמר פארקר, "העונה הבאה תהיה האחרונה בחוזה שלי וזו הפעם הראשונה בה אני עשוי להפוך לשחקן חופשי. כבר אמרתי כמה פעמים בעבר שאני רוצה להשלים 20 שנה עם הספרס".

הצרפתי אמר על הפציעה: "אתה צריך להיות חזק מנטלית כדי לחזור מדבר כזה. אני לא רוצה שאנשים יחשבו שהמשחק בו נפצעתי היה המשחק האחרון בקריירה שלו. מבחינתי אני אחזור לשחק".

כריס פול שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ ושוקל ברצינות לעזוב את לוס אנג'לס קליפרס, הצהיר בשבוע שעבר שהוא ישקול מעבר לסן אנטוניו אם זו תגיש לו הצעה. בנוסף, הרוקי דג'ונטה מארי גילה יכולת מעודדת בפלייאוף אחרי הפציעה של פארקר, כך שגם אחרי שיחזור בינואר, הצרפתי הוותיק עלול להפוך לשחקן ספסל.

עוד בנושא

גולדן סטייט ב-0:2 בגמר ה-NBA אחרי 113:132 ביתי על קליבלנד
המרוץ ל-MVP ול-LVP מתחמם: חמש מחשבות מהירות על משחק 2 בגמר
לברון ג'יימס עצבני, סטיב קר שמח לחזור, דריימונד גרין מבטיח להירגע

טוני פארקר מול פטריק בברלי, סן אנטוניו מול יוסטון רוקטס. AP
לא מתכוון לפרוש. פארקר/AP

גולדן סטייט הנוכחית כבר הוזכרה לא פעם כמי שיכולה להפוך לקבוצה הטובה בכל הזמנים. הקבוצה של השנה שעברה אף שברה אשתקד את שיא הניצחונות לעונה - 72 הניצחונות של שיקגו ב-1995/96 - וגרמה לרבים לתהות מה היה קורה אילו היתה פוגשת את הבולס ההם, של מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן.

ב-ESPN החליטו להרים את הכפפה, והתייעצו עם שבעה מומחי הימורים בלאס וגאס בניסיון להבין מי תהיה פייבוריטים בסדרה דמיונית שכזו. התשובה המוחצת: גולדן סטייט. שישה מתוך שבעת המומחים טענו כי הווריירס יהיו פייבוריטים, ביחס שנע בין מינוס שמונה נקודות, למינוס שתיים.

"זו תקופה אחרת כעת, והקצב לא דומה לזה ששוחק בשנות ה-90", הסביר אחד. "השחקנים גדולים, מהירים וחזקים יותר מכפי שהיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully