וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי תרגל שלושה בלמים לקראת מולדובה. אלי דסה בהרכב

5.6.2017 / 18:30

מאמן נבחרת ישראל צפוי לעלות למשחק הידידות בנתניה (שלישי, 20:30, ספורט 5) עם מערך חדש. לוי אמר במסיבת העיתונאים: "מי שיסטה מהדרך שלי לא יהיה חלק מנבחרת ישראל"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל ערכה היום (שני) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הידידות מול נבחרת מולדובה, שייערך מחר (שלישי, 20:30, ספורט 5) באצטדיון בנתניה. אלישע לוי צפוי לעלות למשחק עם שלושה בלמים, ואלי דסה, שהיה בספק, אמור לפתוח. הרכב משוער: דודו גורש; אלי דסה, טל בן חיים, שיר צדק; ביברס נאתכו, אלמוג כהן, אייל גולסה, ליאור רפאלוב, יוסי בניון, ערן זהבי; בן שהר.

מאמן הנבחרת, אלישע לוי, פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "אין קשר בין ההפסד של אלבניה ללוקסמבורג למשחק שלנו מול אלבניה, זה לא אומר שום דבר. אנחנו זקוקים למשחק האימון מול מולדובה אחרי עונה מאוד ארוכה, עבר פרק זמן מאוד ארוך מאז שהסתיימו המשחקים וזו הזדמנות טובה מבחינתנו לתת דקות למי שצריך ומנוחה למי שצריך".

על קני סייף: "קני סייף היה איתנו בסרביה, בכינוס הראשון שלי כמאמן הנבחרת, אחר כך הוא גם היה איתנו נגד איטליה. בשני הכינוסים האחרונים נגד ספרד והנוכחי הוא זומן, אבל הוא התלונן על פציעה ומבחינתי מהרגע שהוא מתלונן על פציעה הוא נפל מהסגל. זה הסיפור. אני מאמין לו שהוא פצוע. אני לא שמעתי מעולם שהוא לא רוצה לשחק בנבחרת ישראל. זו הבחירה שלו. אנחנו רוצים רק שחקנים שמחויבים לנבחרת ישראל וזה כל הסיפור".

בנוגע לטל בן חיים ויוסי בניון והמחויבות שלהם: "המחויבות שלהם זו הסיבה שהם זומנו. חוץ מהכושר שבו הם נמצאים, ואני כל הזמן אמרתי שהדלת פתוחה בפני כולם. כשנצטרך אותם אני אזמן אותם, וזה בדיוק מה שעשיתי. מדובר בשחקנים עם התנהלות נכונה, אני שמח שהם פה וזה מה שאני מצפה משחקני נבחרת ישראל. ותיקים זה לא דבר רע. מה שחשוב כדי ליצור נבחרת טובה זה איזון נכון בין ותיקים לצעירים".

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי. קובי אליהו
אלישע לוי במסיבת העיתונאים/קובי אליהו

לוי דיבר על המשך הקמפיין: "יש לנו יתרון קטן על אלבניה מפני שניצחנו אותם בחוץ. זה לא המשחק שיקבע מי הקבוצה שתסיים במקום השלישי. אני נמצא כאן כבר שנה, מבחינת התוצאות אנחנו עומדים בצפי ואפילו יותר, הפסדנו רק לספרד ואיטליה שהן נבחרות טובות מאיתנו. כשייגמר הקמפיין, נוכל לסכם".

על העונש שקיבלו תומר חמד ואריאל הרוש: "זה קורה. אנחנו לא סותמים לאף אחד את הפה. אני מצר על מה שהם עשו, וגם אם הם עשו את זה בתום לב הם הסיבו נזק לתמדית הנבחרת. אסור ששחקן ידבר ככה. הצבתי רף ולא ארד ממנו, ומי שיסטה מהדרך ימצא את עצמו בחוץ".

בנוגע עמדת השוער אמר מאמן הנבחרת: "יש לנו היום בסגל שלושה שוערים מצוינים. גורש עשה עבודה מצוינת אבל נאלץ להיעדר מהמשחק מול ספרד, מחר הוא יפתח. נראה אם נשלב את גלזר ועמוס תוך כדי המשחק מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully