וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בספרד: פפה בדרך לפריס סן ז'רמן

בלמה בן ה-34 של ריאל מדריד, שהיה קרוב למעבר לאינטר, צפוי לשחק בשנתיים הקרובות בצרפת. הפורטוגלי עוזב את הבלאנקוס לאחר עשור וזכה בשלוש אליפויות, שני גביעים ושלוש פעמים בליגת האלופות

AP

על פי דיווחים ב"מארקה" הספרדי, פפה, בלמה הפורטוגלי של ריאל מדריד, ישחק בשתי העונות הבאות בפריס סן ז'רמן. הסיבה למעבר היא לחץ כבד של מאמן הפריזאים, אונאי אמרי, להחתים את השחקן.

פפה היה קרוב לסיכום עם אינטר האיטלקית על חוזה לשנתיים, אך הצרפתים נכנסו לתמונה וככל הנראה זכו בשירותיו. הבלם בן ה-34 יעזוב את ריאל מדריד לאחר עשר שנים. פפה זכה לשלל הצעות מהליגה הסינית אך בחר שלא לעזוב את אירופה. על פי הדיווחים, הפגישה בין ראשי פ.ס.ז'. לפפה נערכה ביום שבת האחרון בקרדיף, מספר שעות לפני משחק גמר ליגת האלופות, בו ניצחה ריאל מדריד את יובנטוס 1:4.

פפה, 34, נרכש על ידי ריאל מדריד מפורטו בקיץ 2007 תמורת 30 מיליון יורו. בעשר עונותיו בבירת ספרד רשם 334 הופעות ו-15 שערים בכל המסגרות, אולם העונה שותף רק ב-18 משחקים וכבש פעמיים. הוא זכה עם הקבוצה בשלוש אליפויות, שני גביעים ושלוש פעמים בליגת האלופות. בקיץ החולף זכה עם נבחרת פורטוגל ביורו 2016.

עוד בנושא

אחת הגדולות בהיסטוריה: ריאל מדריד סגרה עונה חלומית עם מחצית לפנתיאון
ווינר מעולם אחר: כריסטיאנו רונאלדו ממחיש את העליונות שלו על ליאו מסי
משחור ולבן יצא הרבה צבע: סיכום גמר ליגת האלופות
פרס: "זידאן צריך להישאר בריאל לנצח", רונאלדו עונה למבקרים
ריאל מדריד אלופת אירופה: התמונות שהרכיבו ערב כדורגל בלתי נשכח

שחקן ריאל מדריד פפה עם איסקו. AP
בדרך לעיר האורות. פפה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully