וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה אוחיון: "שחקן ותיק זו לא מילת גנאי. אני עדיין יכול לתרום"

5.6.2017 / 14:46

קשרה של מ.ס. אשדוד סיים את חוזהו, ועדיין לא יודע מה כוונות הקבוצה לגביו: "אני בן 34 ויש לי עוד שנתיים לתת בליגת העל. אם לא יחדשו לי את החוזה, יהיו לא מעט קבוצות שירצו אותי"

משה אוחיון שחקן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
לא חושב על פרישה. משה אוחיון/מגד גוזני

במ.ס. אשדוד עדיין לא הודיעו למשה אוחיון אם הוא משוחרר או שרן בן שמעון רוצה שהוא ימשיך, אבל הקשר הותיק שסיים חוזה בקבוצה לוקח בחשבון אפשרות שהוא יעזוב. בניגוד לאדיר טובול, המבוגר ממנו בארבע שנים והחליט לפרוש הקיץ, אוחיון ממש לא חושב על פרישה בשלב הזה של הקריירה. "אני בן 34 ויש לי עוד שנתיים לתת בליגת העל", אמר היום אוחיון. "אני גם לוקח בחשבון ירידה לליגה הלאומית, אבל בשלב זה היעד הוא הליגה הראשונה או השנייה ולא מתחת לזה, כי אני מרגיש מספיק טוב כדי לתת עוד שנתיים ברמות הטובות".

אוחיון לא שיחק הרבה אצל בן שמעון כיוון שנפצע במקביל להגעת המאמן לאשדוד, אבל במשחקים האחרונים של העונה הוא שותף. "שני המשחקים האחרונים של העונה עשו לי תיאבון גדול להמשיך. הרגשתי מאוד טוב עם עצמי וחשתי שאני עדיין יכול לתרום ממה שיש לי גם בליגת העל. ותיק זו לא מילת גנאי. גל אלברמן עבר למכבי חיפה ותראה איך היא בונה עליו ואני כבר לא מדבר על יוסי בניון וטל בן חיים הבלם שבגילם נתנו עונה מצויינת. אני מסתכל על אליניב ברדה ומהראן ראדי הוותיקים, שתרמו תרומה עצומה לאליפויות של הפועל באר שבע, ואני גאה על מה שהם נתנו לקבוצה כשחקנים וותיקים".

אוחיון עדיין לא קיבל הודעה רשמית מאשדוד בעניינו. "אני מכבד את אשדוד ורוצה לשמוע קודם מהם. סיימתי חוזה ומן הסתם אני צריך לדעת מה הם רוצים. אם הם לא יחדשו לי את החוזה, אני אתחיל לחפש ואני מעריך שיהיו לא מעט קבוצות שירצו אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully