וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנאים של אלגרי ליובנטוס: שלושה שחקני חיזוק והעלאה בשכר

לפי ה"גאזטה", המאמן דורש פגישה דחופה עם ההנהלה. על הפרק: שדרוג שכרו מ-5.5 מיליון ל-8 מיליון יורו בעונה ושחקני חיזוק מהשורה הראשונה כמו אנחל די מריה, חאמס רודריגס ואינייסטה

עריכת וידאו: מתן חדד

התבוסה של יובנטוס בגמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד העמידה בסימן שאלה את המשך דרכו של מסימיליאנו אלגרי במועדון. אלגרי הצהיר אחרי הגמר ש"הוא יישאר ביובה וינסה לזכות במפעל בעונה הבאה", אולם מסתבר שלאיטלקי יש כמה תנאים כדי להישאר בקבוצה ולשדרג אותה, זאת בזמן שפריס סן ז'רמן לוטשת עיניה לעבר המאמן האיטלקי ומציעה לו שכר של 10 מיליון יורו לעונה כדי לאמן אותה בעונה הבאה במקום אונאי אמרי שאיבד את תואר האליפות למונאקו.

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי. רויטרס
מציב דרישות. אלגרי/רויטרס

ב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי מדווחים שאלגרי ביקש להיפגש עם הנהלת המועדון כדי לתכנן את עתידה של הקבוצה שזוללת אליפויות באיטליה שנה אחרי שנה, אך נוחלת אכזבות בליגת האלופות. בעיתון האיטלקי מדווחים שאלגרי, שמרוויח כ-5.5 מיליון יורו לעונה, דורש העלאה ל-8 מיליון יורו כדי להמשיך אך לא רק זה. אלגרי דורש חיזוק של שניים או שלושה שחקנים מהטופ העולמי כדי שתהיה יותר תחרות בסגל היחסית דליל של הקבוצה.

בין השמות שמועמדים לחזק את הגברת הזקנה בקיץ נמצאים אנחל די מריה קשר פריס סן ז'רמן, נמניה מאטיץ' מצ'לסי, פאביאנו ממונאקו, דוגלאס קוסטה מבאיירן מינכן וגם חאמס רודריגס מריאל מדריד ואפילו אנדרס אינייסטה נמצא בפנקס של אלגרי. מה שבטוח, אם אלגרי יישאר בקבוצה, יובה תעבור שידוד מערכות רציני ותחזק בצורה משמעותית את הסגל שלה בקיץ הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully