וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחליף לקליין? חיפה גיששה אצל מגן ראיו וייקאנו, קיני

5.6.2017 / 10:30

במועדון החלו לחפש מגן ימני למקרה שמגן נבחרת אוסטריה אכן לא יגיע והשחקן בן ה-27 מועמד. בחיפה הודיעו: דמארי יעבור ניתוח, אך הוא ייצא למחנה בפולין. בן הרוש יגיע לארץ וייפגש עם ראשי המועדון

קיני ראיו וייקאנו. GettyImages
חיפה עוקבת אחריו. קיני/GettyImages

מכבי חיפה לוחצת על עומרי בן הרוש לחתום על חוזה לעונה הבאה. בימים הקרובים יגיע השחקן לארץ וייפגש עם ראשי המועדון, כשהמטרה היא לסגור את העברתו לקבוצה. כזכור, כבר בחודש מרץ פנתה מכבי חיפה לאופיר דוידזאדה, אך הבהירה כי במידה ולא יגיע היא תנסה להחתים את מגן מכבי תל אביב. בן הרוש דורש חוזה לשנתיים, בעוד שחיפה הציעה לו חוזה לעונה אחת עם אופציה לשנתיים הבאות. כעת מתנהל משא ומתן עם סוכנו אבי נימני במטרה להגיע להבנות עוד לפני הפגישה בארץ. בינתיים, טוני מחפש מגן ימני למכבי חיפה ואחד השמות שעלו בפנקס, שלמקרה שפלוריאן קליין אכן לא יגיע, הוא של שחקן ראיו וייקאנו, קיני. המגן הספרדי בן ה-27 מסיים חוזה ויעזוב את הקבוצה בקיץ.

הקשר גילי ורמוט היה אמור להיפגש אתמול עם יעקב שחר ועוזי מור בנוגע להארכת החוזה שלו, אך במועדון טוענים כי הפגישה נדחתה ותתקיים בימים הקרובים, אז הוא צפוי להאריך את ההסכם. כזכור, חיפה הודיעה לורמוט כי מימשה את האופציה עליו וכעת היא תיכנס איתו למשא ומתן על הארכת החוזה בעונה נוספת. במועדון הודיעו כי החלוץ עומר דמארי יחזור כשבוע לאחר פתיחת האימונים הרשמיים (האימונים ייפתחו ב-22 ביוני, אך לא כל השחקנים יטלו חלק ובימים הראשונים ייערכו מבדקים) בסוף החודש ובכך יהיה כשיר למחנה האימונים בפולין ב-10 ביולי. יחד עם זאת, התחזית הפסימית היא היעדרות של כחודש וחצי, מה שיגרום לדמארי להיעדר גם מהמחנה.

בעניין אחר: בקיץ האחרון דיווחנו כי יעקב שחר רכש את כרטיס השחקן של הקשר הניגרי אובונג אקפאי. מאוחר יותר הושאל השחקן לסלובן ליברץ, וכעת מתלבטים במועדון בנוגע לעתידו. ליברץ הגישה בקשה לשאול אותו לעונה נוספת, שניה ברציפות, אחרי שבמהלך החודשים האחרונים הוא הפך לשחקן הרכב וכבש שלושה שערים בארבעת המשחקים האחרונים בליגה הצ'כית. עד לאחרונה בחיפה לא שקלו לזמנו לפתיחת האימונים, אך היכולת הטובה בחודש האחרון גורמת להתלבטות נוספת.

אחרי עזיבת חלק מעובדי המועדון, היום נפרד זאב יקשין, מנהל המשק במשך 30 השנים האחרונות, מהמועדון. יקשין הגיע למכבי חיפה ב- 1987 כאשר מכבי חיפה נקלעה למשבר מוראלי בעקבות מותו של שוערה אבי רן ז"ל בתאונה ימית בכינרת. הוא החל לתפקד יחד עם חברי הנהלה חדשים והצליח להיות בין מובילי המועדון שחזר לזכות באליפות השלישית (1988) ובדאבל ההיסטורי (1991). בתחילת שנות התשעים החליף בתפקיד מנהל הקבוצה את דוד (לולו) ירון המנוח שעבר לשמש כמנהלה האדמיניסטרטיבי של מכבי חיפה כאשר נשיא המועדון, יעקב שחר רכש את הקבוצה בקיץ 1992.

יקשין אמר לאתר הרשמי: "עבורי מכבי חיפה זה לא רק היה מקום עבודה. עוד כילד אני זוכר עצמי בבית הספר מתאמן עם מאמן הספורט שלנו שבמקביל היה מאמן מכבי חיפה בפועל ושחקנים היו מגיעים על מנת להתייעץ איתו. יש לי ארבעה ילדים שבעקבות התפקידים שביצעתי נאלצו לגדול איתי במגרש. אני מאחל למכבי חיפה לחזור להיות היכן שהיא צריכה להיות וזה בצמרת. מבחינת הקהל והאצטדיון אנחנו נמצאים בטופ, כעת נותר רק להחזיר את הקבוצה לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully