וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: עומר אצילי הודיע שהוא החליט לסגור במכבי תל אביב

5.6.2017 / 9:53

ראשי האלופה רצו מאוד לצרף את קשר גרנאדה, אך זה העדיף את הצהובים ובמועדון יתמקדו בהחתמת חלוץ זר. ניסיון להתיר את חוזהו של סוארס, גדיר מבוקש בסכנין אך בקבוצה לא מתכוונים לשחררו

שחקן גרנאדה, עומר אצילי. GettyImages
מעדיף את מכבי תל אביב. עומר אצילי/GettyImages

אחרי שצירפה את דן אייבינדר, דור אלו ואורן ביטון, הפועל באר שבע קיוותה להחתים גם את עומר אצילי המלפפון הלוהט מגרנאדה. אולם היום (שני) אצילי הודיע לראשי האלופה שהחליט לסגור בסופו של דבר במכבי תל אביב.

לפי גורמים אצל האלופה, מסעות השכנוע לא עזרו ואצילי קיבל החלטה עקרונית לסגור במכבי תל אביב כשכעת הוא יצטרך לסגור את הפרטים מול סגנית האלופה. בבאר שבע רצו מאוד לראות את הקשר מגיע לקבוצה אך כעת יתמקדו בהחתמת חלוץ זר, כאשר ישנם מגעים מתקדמים מאוד עם אחד כזה ובקבוצה רוצים לסגור הכל השבוע כדי שזה יגיע לפתיחת האימונים. בנוסף, בקבוצה ינסו לצרף את אור אינברום או חנן ממן, אך לפי גורמים במועדון ייתכן שבסופו של דבר הסגל יישאר כפי שהוא כעת בתוספת חלוץ זר בלבד.

בתוך כך, בקבוצה עדיין מנסים להגיע להסדר על התרת חוזהו של וויליאם סוארס. כמו כן, מוחמד גדיר שמבוקש מאוד בבני סכנין, נמצא בחופשה פרטית אך בבאר שבע לא מתכוונים לשחררו. בצוות המקצועי ישוחחו עם פתיחת האימונים עם החלוץ ויבהירו לו שהם מעוניינים שיישאר בקבוצה גם בעונה הקרובה. בנוגע לבן ביטון, הרי שהשחקן עדיין בשיחות עם קבוצות בבלגיה ובראשן גנט, אך במועדון לוקחים בחשבון אפשרות שיישאר לפחות למשחקים הראשונים במוקדמות ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully