וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: קברניטי העירייה שוקלים לתבוע את דן לובלסקי

5.6.2017 / 9:05

בעירייה כועסים על לובלסקי שסיכם על רכישת הקבוצה אך התחרט ברגע האחרון ושוקלים להגיש תביעת נזיקין בסך 10 מיליון שקל. שלומי דורה צפוי להמשיך

צילום: שלומי גבאי
מאמן הפועל עכו שלומי דורה. קובי אליהו
יהנה מן ההפקר. שלומי דורה/קובי אליהו

קברניטי עיריית עכו שוקלים לתבוע את דן לובלסקי בגין הפרת חוזה ונזיקין. כידוע לובלסקי סיכם עם ראש העיר שמעון לנקרי על לקיחת הקבוצה לידיו, אלא שאתמול שינה לובלסקי את דעתו והודיע שהוא יורד מהעניין. בעירייה התכנסו שעות ארוכות לישיבת חירום וכעת המחלקה המשפטית תגייס חוות דעת האם להגיש תביעה נגד לובלסקי, מהלך אותו רוצים לא מעט גורמים בעירייה.

לוואלה! ספורט נודע שסכום הנזיקין מוערך בכעשרה מיליון שקלים ואם אכן תוגש תביעה היא צפויה להיות בסכום המדובר. מי שעוד יוצאים ניזוקים מהמהלך הם המנהל המקצועי המיועד עדי קריספין והמאמן המיועד זיו אריה. קריספין ויתר על לא מעט הצעות עבודה בכמה תחומים וכעת נשאר למעשה ללא תפקיד בעוד שאריה התפטר מדלה גיורי הגיאורגית לאחר שסיכם על מינויו כמאמן כשייתכן שגם השניים יגישו תביעות נזיקין משלהם.

כעת, לאחר שלובלסקי לא ימשיך, צפוי שלומי דורה לקבל הודעה על המשך דרכו כמאמן כאשר המטרה היא כבר בימים הקרובים להתחיל בהכנות לעונה הבאה. יובל אבידור ואושרי רואש הוזכרו כמועמדים להגיע כשגם ז'רקו קוראץ' אקס הפועל חיפה הוזכר ככזה שעשוי להגיע אך בתנאי שיגיע למבחנים שיבדקו את כשירותו וכושרו הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully