וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז בלייזר: "האמנו לאורך כל הדרך, ידענו מה אנחנו שווים"

5.6.2017 / 7:00

מכבי חיפה חגגה את העלייה לפיינל פור אחרי שנתיים עקרות, הקפטן אופטימי גם לגבי חצי הגמר נגד מכבי תל אביב: "השמיים הם הגבול". שבחים לדיברתולומיאו, וגם: הסיכוי הנמוך לחזרה לאירופה

עריכה: מתן חדד

רק לפני מספר שבועות הגיעה מכבי חיפה למשחק ביתי נגד הפועל תל אביב, שהפסד בו יכול היה לגמור את העונה של הירוקים ללא כניסה לפלייאוף. אמש (ראשון) השלימ הקבוצה מהכרמל היסטוריה כשהפכה למדורגת שמינית הראשונה בהיסטוריה שמדיחה את מוליכת הטבלה בתום העונה הסדירה. הירויקם ניצחו את הפועל חולון במשחק הרביעי בסדרה 82:99, והשלימו ניצחון 1:3, כשהמצטיינים היו אורלנדו מנדס-ואלדס וג'ון דיברתולמיאו שקלעו 24 נקודות כל אחד.

בסיום המשחק חגגו הירוקים על הפרקט ביחד עם 3,500 האוהדים שדחפו אותם לאורך כל המשחק, ועם הבעלים ג'ף רוזן שרואה את קבוצתו חוזרת לפיינל פור אחרי שנתיים עקרות. "האמנו, אם לא היינו מאמינים לא היינו מצליחים לעשות את זה. מההתחלה ידענו איזה קבוצה יש לנו, והאמנו לאורך כל הדרך", אמר בסיום הקפטן עוז בלייזר, מהמצטיינים של חיפה בסדרה, "לקראת סוף העונה הסדירה הייתה לנו ירידה ביכולת ונכנסנו בדקה האחרונה, זאת הייתה ירידה לצורך עלייה, עם סוג האנשים עם הלב שיש לנו בקבוצה, ידענו מה אנחנו שווים ועשינו את העבודה".

בלייזר חילק שבחים לדיברתולמאו, אולי השחקן הטוב בליגה בפלייאוף עד כה ולקהל הירוק: "לא תספיק מילה אחת על ג'ון, הוא היה בכל מקום על המגרש, האנרג'ייזר שלנו, הוציא לפועל ועשה הכל, אין לי מילים לשבח אותו. מתרכזים בזה שהוא איתנו היום, נהנים ביחד וזה הכי חשוב. אין מילים לתאר איך הקהל דחף אותנו היום, היה אולם מלא כמעט, הייתה אווירה מטורפת ונהנינו מכל שנייה, שמענו אותם לאורך כל המשחק, זה מגיע להם העלייה הזאת לפיינל פור, אחרי עונה לא פשוטה הם דחפו אותנו ברגעים שהיה צריך".

שחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

חיפה תפגוש ביום שני הבא בחצי גמר הפיינל פור את מכבי תל אביב, אותה ניצחו השחקנים של עופר רחימי רק לפני כמה שבועות. "בשיטה שלנו, זה משחק אחד בכל פעם, אנחנו נגיע לחצי גמר, ניתן הכל, ומשם השמיים הם הגבול בשיטה שלנו", אמר הקפטן הירוק ביחס ליריבתו, "מכבי עשו סדרה טובה מאוד נגד הרצליה, קבוצה עם המון כלים התקפיים, נצטרך לבוא עם אגרסיביות, נלמד אותם, יש לנו כמה ימים עד המשחק, נלמד אותם עד אז. כמו שהאמנו בסדרה הזאת, הכל אפשרי".

למרות שעלתה לפיינל פור, נראה כי רק זכייה באליפות, או לפחות עלייה לגמר תסלול את חזרתה של מכבי חיפה לאירופה. הירוקים כבר סגרו יריבות אימון בארצות הברית לקראת מסע משחקים נוסף בחודש אוקטובר, ולא יוכלו להשתתף במוקדמות ליגת האלופות של פיב"א, כך שרק אם יבטיחו את מקומם בשלב הבתים, ישחקו בו.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully