וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "לדבר במונחים של כישלון? זה מצחיק אותי"

4.6.2017 / 22:59

מאמן הפועל חולון הגיב בביטול לשאלה האם ההדחה ברבע גמר הפלייאוף היה כישלון: "ברור שאני מאוכזב, תמיד מי שלא הולך עד הסוף מתאכזב". רחימי: "כל הקרדיט לשחקנים שלי, חבורה של לוחמים"

one

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

מכבי חיפה הדיחה הערב (ראשון) את הפועל חולון ברבע גמר הפלייאוף. הירוקים הביסו 82:99 את הקבוצה שסיימה את העונה במקום הראשון ועלו לחצי גמר הפיינל פור, שם יפגשו ביום שני הבא את מכבי תל אביב.

עוד בנושא:
מכבי חיפה הביסה 82:99 את הפועל חולון ועלתה לפיינל פור

מאמן חולון דן שמיר אמר לאחר המשחק: "זה לא עניין של דמיונות אבל ברכות מכל הלב לחיפה שהיו יותר טובים מאיתנו בסדרה הזו. מברוק לעופר רחימי הוא עשה אחלה עבודה. להוריד את הכובע בפניהם. בשביל זה אנחנו עובדים וזה הזמן להגיד כל הכבוד לאלו שניצחו בצורה ממש יפה. תמיד מי שלא מגיע עד הסוף מתאכזב". כשנשאל האם זה כישלון, ענה: "לא מתאים לך לדבר ככה. חיפה קבוצה טובה. אנחנו היינו צריכים לעשות התאמות והם ידעו להעניש אותנו. יש לכם פרשנים טובים כדי לנצח מה היה פה מבחינה מקצועית. כמובן שהיינו רוצים להיות בפיינל פור, אבל לדבר במונחים של כישלון? זה מצחיק אותי" על דיברתולומאו אמר שמיר: "הוא קלע זריקות מאוד קשות. הוא היה מדהים בסדרה הזו. גם ורגאס עשה את מה שהוא עושה. כשלא חטפנו מדיברתולומאו אז בלייזר היה מצוין".

דן שמיר מאמן הפועל חולון. אדריאן הרבשטיין
פרגן רבות ליריבה בצורה ג'נטלמנית. שמיר/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי חיהפ עופר רחימי אמר: "אני מאמין בשחקנים, באישיות של השחקנים, חבורה של גברים, מאמין בהם כבני אדם. לא היינו צריכים לסיים במקום השמיני, הפציעות, חוסר הניסיון שלי, אבל סבלנו משלוש פציעות. אם ורגאס היה מגיע יותר מוקדם, זה היה עוזר לנו. לא היינו צריכים לסיים במקום השמיני, וחולון לא היו צריכים לסיים במקום הראשון, מגיע המון קרדיט לצוות המאמנים שלהם שעם חומר השחקנים הזה הצליח להביא אותם למקום הראשון.

"תמיד האמנתי במנדס ואלדס, רצינו אותו לפני שנתיים ולא הצלחנו להביא אותו בגלל העלויות. יש לו בעיות ברכיים קשות, וצריך לציין את הפיזיותרפיסטים שלנו שמכשירים אותו, מגיע להם". על חצי הגמר נגד מכבי תל אביב: "זה משחק אחד נגד קבוצה שהיא מהכישרוניות והעמוקות בליגה נגד מאמן שהיה לי הכבוד להיות החניך שלו בקורס מאמנים לפני 21 שנה, צריך לבוא מלוכדים כדי שיהיה לנו סיכוי, זה הסיכוי היחיד שלנו".

על דיברתולומאו אמר: "אני מאושר בשביל ג'וני, הוא עובד קשה והוא מאוד מחויב, התרומה שלו היא לא רק התקפית, הוא נמצא בכל מקום, אני מקווה שתהיה לי את הזכות להמשיך לאמן אותו. הפערים בינינו לבין חולון לא כאלה גדולים, זה שהם סיימו במקום הראשון, מגיע למאמנים שלהם הקרדיט. יש את עוז בלייזר שתרם תרומות גדולות, עמית שמחון שתרם המון העונה ויש את קווין פינקני, אדם חכם ומוכשר, שבא לפה אחרי השיא שלו, הוא מנהיג בחדר ההלבשה, קבלת החלטות מהטובות שראיתי, ריבאונדר מצוין. חבל שהוא יכול לקפוץ בערך כמוני, אם היה יכול לקפוץ יותר ממני כנראה הוא היה ביורוליג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully