וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ישראל ראש סיכם לעונה אחת ויחתום בימים הקרובים

פערים קטנים נותרו עם הבלם, שיחזק את הגנת האדומים בעונה הבאה ויהיה הרכש השמיני של הקיץ. דה סילבה הודיע כי לא יגיע. ההנהלה החליטה על קיצוץ של 20-30 אחוז בשכר עובדי המועדון

שחקן הפועל חיפה מהראן לאלה מול שחקן הפועל רמת גן ישראל ראש. מגד גוזני
חיזוק נוסף. ישראל ראש, משמאל/מגד גוזני

בלם הפועל רמת גן, ישראל ראש, סיכם היום (ראשון) בהפועל תל אביב לעונה אחת. אחרי מבול ההחתמות בצד ההתקפי, נראה כי האדומים מנסים לסגור את החלק האחורי של הקבוצה. ראש סיכם היום בהפועל ויהיה הרכש השמיני שלה הקיץ, אך בין הצדדים עדיין נותרו פערים קטנים מאוד שאמורים להיסגר בימים הקרובים, אחריהם יחתום הבלם.

מלבדו, עוד שחקני הגנה נוספים אמורים להצטרף בימים הקרובים כשהמטרה היא בסופו של דבר לבנות סגל שמתוכו יישארו, אם תעלה הקבוצה ליגה, בין 7-8 שחקנים. אגב, דוגלאס דה סילבה שהיה אמור להצטרף, הודיע סופית כי אין בכוונת קבוצתו הצ'כית מלאדה בולסלאב לשחררו להפועל תל אביב.

ישראל ראש (29) גדל במחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד אך עוד לפני שעלה לבוגרים עבר להכח עמידר רמת גן. בשתי עונות במדי הקבוצה הראשונה של הכח, במהלכן עלה לליגת העל וירד חזרה, רשם 58 הופעות. לאחר מכן חזר לאשדוד ונותר שם למרות עליות וירידות במעמדו עד ירידת הליגה של הקבוצה מעיר הנמל, בתום עונת 2014/15. ראש עבר להפועל רמת גן ובעונה האחרונה כבש 9 שערים, מספר גבוה לשחקן בעמדתו, כולל 5 במסגרת הליגה הלאומית.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב לא מעוניינת בבן רייכרט. אופיר טקיאר ועידן כהן חתמו
פדרו גלבאן חתם לעונה אחת בהפועל תל אביב וירוויח כ-100 אלף דולר

אלי בואנו אפסנאי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מקווים שיישאר. אלי בואנו/ברני ארדוב

בנושא אחר, הנהלת הקבוצה החליטה על קיצוץ של בין 20 ל-30 אחוז לכלל עובדי המועדון, קיצוץ שאמור לחזור לעובדים אם הקבוצה תעלה לליגת העל כמענק. בימים האחרונים עשרות אוהדים הגיבו על הפוסט של אפסנאי הקבוצה, אלי בואנו, שגם משכרו יקוצצו 30 אחוז. בקבוצה הגיבו היום לעניין:

"כחלק מהתייעלות המערכת וההכנות לעונה הבאה בליגה הלאומית, כל עובדי המועדון, חלקם בעלי משפחות, בלי יוצא מן הכלל, התבקשו לקצץ בשכרם. במידה והקבוצה תצליח להעפיל לליגת העל, הובהר לכל העובדים כי שכרם ישוב לקדמותו. חלק מהעובדים הסכימו לקיצוץ, חלקם לא - ועם חלק עוד מתנהל משא ומתן.

"בנוגע לאפסנאי אלי בואנו, הבעלים, אנשי המועדון והאוהדים מוקירים את פועלו ותרומתו להפועל תל אביב לאורך השנים ומקווים מאוד כי בתום המשא ומתן שמתנהל מולו, גם הוא יישאר בקבוצה ויעזור לנו במשימה החשובה. לאלי הוצע שבתום העונה שכרו ישוב לקדמותו עד גיל הפנסיה. בשלב זה הוא לא פוטר ולא עוזב אותנו כל כך מהר.

ראוי לציין כי הבעלים, אשר עובדים לילות כימים למען המועדון, ישקיעו העונה מיליוני שקלים מכיסם הפרטי בכדי להעמיד קבוצה חזקה שתחזיר אותנו למקומנו הטבעי".

מלבד זאת, מנהל הקבוצה שסירב לחתום על הקיצוץ לא ימשיך בהפועל וכרגע אין כוונה למנות מנהל קבוצה חדש. הסמנכ"לית, נטאלי שוסטר, תשמש גם כמנהלת הקבוצה עד שתחזור לליגת העל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully