וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: אולימפיאקוס ניצחה 62:64 את פנאתינייקוס ועלתה ל-1:2

האדומים ניצחו את הקבוצה של צ'אבי פסקוואל בתום משחק דרמטי ואחרי שפיגרו ב-10 ועלו ליתרון בסדרת הגמר. מילוטינוב בלט אצל המנצחת עם 14 נקודות ו-5 ריבאונדים. ריאל עלתה לגמר בספרד

יורגוס פרינטזיס שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
ניצחון דרמטי. פרינטזיס/GettyImages

אולימפיאקוס הצליחה לעלות הערב (ראשון) ל-1:2 בסדרת גמר הפלייאוף היווני מול היריבה המושבעת פנאתינייקוס. האדומים עשו את זה עם 62:64 דרמטי אחרי שפיגרו כבר ב-10 הפרש. ניקולה מילוטינוב בלט אצל המנצחת עם 14 נקודות ו-5 ריבאונדים, יורגוס פרינטזיס קלע 10 וקלט 7 כדורים חוזרים, ואסיליס ספאנוליס קלע רק 5, אבל מסר 7 אסיסטים. את פאו הוביל מייק ג'יימס עם 16 נקודות, ניק קלאת'ס קלע 11 וקלט 5 ריבאונדים, כריס סינגלטון קלע 7 וקלט 5 ריבאונדים.

אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה (שמאל). GettyImages
רמה בפני עצמה. אלכסיי שבד/GettyImages

בזמן שבישראל משחקי הפלייאוף בכדורסל נכנסים לשלבים המכריעים, גם בליגות באירופה נערכים משחקים גורליים והמשחק הכי חשוב נערך ברוסיה - שם חימקי מוסקבה ניצחה 84:90 בחוץ את זניט סנט פטרסבורג, עלתה לגמר ה-VTB מול צסק"א מוסקבה, אך חשוב מכך השיג את הכרטיס ליורוליג.

חימקי, שהפסידה את שני המשחקים הראשונים בסדרה, הצליחה להשיג שלושה ניצחונות רצופים ולהעפיל עם 2:3 דרמטי. אלכסיי שבד, כוכב העל של חימקי שהצטיין לאורך כל הסדרה היה ה-איש שלה גם הערב עם 28 נקודות, 4 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. אי ג'יי רולנד אקס הפועל ירושלים סייע לו עם 19 ו-4 אסיסטים כשרובי האמל מוסיף 14 כולל נקודות עונשין חשובות מאוד במאני טיים. קארל לנדרי קלע 15 לזניט, סרגיי קראסב הוסיף 14 שלא הועילו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן ריאל מדריד סרחיו יול. GettyImages
סוויפ בחצי הגמר. סרחיו יול/GettyImages

* ובספרד, ריאל מדריד עלתה לגמר הפלייאוף אחרי שניצחה 73:76 במלאגה והשלימה סוויפ מול אלופת היורוקאפ הטרייה. אחרי שכתשה את הירוקים במשחק השני במדריד, ריאל דווקא פיגרה במשך רוב המשחק הזה אבל ידעה להשיג את הניצחון בזכות סלים במאני טיים של סרחיו יול ואנתוני ראנדולף, שהוביל את הבלאנקוס עם 13 נקודות. יול הוסיף 12 ו-9 אסיסטים, כשרודי פרננדס ולוקה דונצ'יץ מוסיפים 10 כ"ח לבלאנקוס. נמניה נדוביץ' קלע 14 ותפר 4 שלשות מתוך ה-13 שהיו למארחים במשחק אבל גם זה לא הספיק.

* בגרמניה, באמברג האלופה לא ריחמה על אולדנבורג וכתשה אותה עם 60:96 במשחק הראשון בסדרת הגמר. מאודו לו הוביל את המנצחים עם 17 נקודות. דאריוש מילר הוסיף 14, כשקוסייר, זיזיץ וראדוסביץ' הוסיפו 10 כל אחד לאלופה שהדיחה בחצי הגמר את באיירן מינכן החזקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully