וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: אלי דסה התאמן, אייל גולסה ויוסי בניון שוב תורגלו

4.6.2017 / 18:25

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות למולדובה (ג', 20:30, ספורט5), זהבי צפוי להמתין על הספסל כדי לפתוח נגד אלבניה. איתי שכטר: "אני מקווה לשחק, זו אחת העונות הטובות בקריירה שלי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק הידידות ביום שלישי (20:30, ספורט 5) מול מולדובה בנתניה, שיהווה הכנה אחרונה לקראת המפגש מול אלבניה ביום ראשון הבא במסגרת מוקדמות המונדיאל. היום (שחקניו) של אלישע לוי ערכו אימון נוסף ולפניו דיברו שיר צדק ואיתי שכטר עם אנשי התקשורת.

אלי דסה התאמן עם הנבחרת אך לא תורגל בהרכב. איתן טיבי החליף אותו. גם שיר צדק וטל בן חיים תורגלו. בקישור לוי תרגל את ביברס נאתכו, אלמוג כהן, אייל גולסה, יוסי בניון, ליאור רפאלוב, בן שהר וערן זהבי. טאלב טואטחה תורגל בהרכב השני, אך צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי. ערן זהבי שתורגל בהרכב הראשון אמור לפתוח נגד אלבניה ולכן ייתכן שיהיה על הספסל במשחק נגד מולדובה.

איתי שכטר שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
רוצה לשחק, מכוון אל המקום השלישי. איתי שכטר/יוסי ציפקיס

שיר צדק אמר: "האווירה בנבחרת תמיד נהדרת, במיוחד במחנה אימונים שהוא סגור. כולם יגיעו במצב טוב לקראת יום ראשון, אנחנו ממשיכים להתכונן למשחק החשוב נגד אלבניה. יכול להיות שיש שחקנים מאוכזבים, אבל האווירה בנבחרת טובה. אני פה כדי לעזור, לשמחתי בקמפיין הזה אני משחק יותר ורוצה להמשיך להראות לאלישע שהוא יכול לסמוך עליי. מולדובה תהווה הכנה טובה לקראת אלבניה. לא נראה לי ששיתפתי פעולה עם טל בן חיים, אשמח לשחק עם מי שאלישע יחליט".

איתי שכטר הוסיף: "המשחק הכי חשוב בשבילנו הוא כמובן המשחק הרשמי מול אלבניה, אבל בכדורגל יודעים שכל משחק הוא סופר חשוב. צריכים לעשות משחק טוב גם מול מולדובה. התוצאות החשובות הן הרשמיות, אבל נתרכז במולדובה ואז נתכונן לאלבניה. אין ספק שזו אחת העונות הטובות בקריירה שלי, אולי השנייה הכי טובה. עשינו עונה מצוינת כל הקבוצה, אני שמח להגיע לנבחרת כמו תמיד ואתן את המקסימום ולא משנה כמה זמן אקבל. אחת המטרות היו לסיים במקום השלישי, אם ננצח ביום ראשון את אלבניה זה ייתן לנו כמעט בטוח את המקום השלישי וזה המקום שלנו אחרי איטליה וספרד שהן יותר טובות מאיתנו. כל מי שלא משחק בכל מקום, תמיד משחק. צריך לדעת לכבד את ההחלטות של הצוות המקצועי. אני מקווה מאוד לשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ערן זהבי עם ליאור רפאלוב ויוסי בניון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully