וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלת פנים מרגשת ליובנטוס, ונטורה: "90 דקות לא מבטלות עונה"

שחקני הגברת הזקנה התקבלו באהבה על ידי אוהדים רבים בשדה התעופה בטורינו, שעודדו אותם על ההפסד בגמר. מאמן נבחרת איטליה: "לא חושב שהכדורגל האיטלקי נראה פחות מרשים אחרי קרדיף"

עריכת וידאו: מתן חדד

בפעם השנייה בשלוש שנים האחרונות, והחמישית ברציפות, יובנטוס נאלצה לחזור היום (ראשון) לטורינו מאוכזבת, אחרי הפסד בגמר ליגת האלופות. עם זאת, גם התבוסה של האיטלקים נגד ריאל מדריד בקרדיף לא מנעה מהאוהדים לקבל את שחקני הקבוצה עם המון אהבה והתרגשות. רבים מהם המתינו לגברת הזקנה בשדה התעופה והודו למסימיליאנו אלגרי, ג'אנלואיג'י בופון ושאר הגיבורים שלהם על עונה נפלאה.

עוד בנושא

1,500 פצועים וילד בן 4 במצב אנוש בטורינו: "נראה והרגיש כמו אסון הייזל"
אחת הגדולות בהיסטוריה: ריאל מדריד סגרה עונה חלומית עם מחצית לפנתיאון
ווינר מעולם אחר: כריסטיאנו רונאלדו ממחיש את העליונות שלו על ליאו מסי

לשחקני יובה לא יינתן זמן רב להתאושש מההפסד הכואב, ורבים מהם יצטרכו להתייצב השבוע בנבחרות הלאומיות. מאמן נבחרת איטליה, ג'אמפיירו ונטורה, ניסה לעודד את שחקני הסגל שלו מיובנטוס. "אני לא חושב שהכדורגל האיטלקי נראה פחות מרשים אחרי קארדיף", אמר, "עצם העובדה שיובנטוס העפילה לגמר ליגת האלופות ללא הפסד וספגה רק שלושה שערים היא יוצאת מהכלל, ו-90 דקות לא מבטלות עונה שלמה. הייתה להם עונה נהדרת והם רק החמיצו את הזיגוג על העוגה. מבחינה מסוימת, ההפסד בגמר יוצר להם נחישות שתעזור להם לנסות שוב בפעם הבאה. אלופים גדולים תמיד מגיבים בגדול".

על משחקי הנבחרת, ברביעי נגד אורוגוואי (ידידות) ובראשון הבא נגד ליכטנשטיין (מוקדמות המונדיאל): "אראה מחר את השחקנים. אני לא יודע מה אגיד להם, אבל אין שום בעיה. משחק אחד לא משנה קריירה. אני מצפה משחקני יובה להגיע בכושר טוב ומעל הכול עם הרבה תשוקה, כי הם חשובים לנו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קבלת הפנים לשחקני יובנטוס בשדה התעופה בטורינו. רויטרס
האוהדים בשדה התעופה/רויטרס
לאונרדו בונוצ'י שחקן יובנטוס. רויטרס
לאונרדו בונוצ'י בקבלת הפנים/רויטרס

ונטורה התייחס גם לתקרית הקשה שאירעה אמש במתחם האוהדים בטורינו, במהלכו רבים נפצעו בשל בהלה שנגרמה מפיצוץ של זיקוק. "הנבחרת קרובה למשפחת הילד המסכן שנפצע קשה ולכל הפצועים בזירה. מה שקרה יירשם בהיסטוריה. זיקוק יכול להישמע כמו פצצה, פצצה משמעותה התקפת טרור, וזה יצר קטסטרופה. העולם עובד תקופה קשה, כמו שראינו גם בלונדון".

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. רויטרס
ג'אנלואיג'י בופון בשדה/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully