וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: ירושלים תצליח לכפות משחק חמישי על נהריה?

4.6.2017 / 17:10

כשהיא בפיגור 2:1 בסדרת רבע הגמר, וללא אלסנדרו ג'נטילה שחזר לאיטליה, תנסה הקבוצה של סימונה פיאניג'אני להשלים את הקאמבק מול החבורה של אריק אלפסי (21:05, ספורט 5) שרוצה לגמור את הסיפור אצלה בבית

one

בווידא: תקציר המשחק השלישי בו ניצחה הפועל ירושלים בבית את עירוני נהריה

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל יימשכו מחר (שני) במשחק בו תארח עירוני נהריה את הפועל ירושלים (21:05, ספורט 5, שופטים: עמית בלק, דודי רומנו ואלעד לייבוביץ'). נהריה מגיעה למשחק ביתרון 1:2, ובמרחק ניצחון אחד מהעפלה לפיינל פור. במשחק הראשון בירושלים ניצחה נהריה 85:86 משלשת ניצחון של סקוטי הופסון. במשחק השני, שנערך בעין שרה ניצחו השחקנים של אריק אלפסי 64:77 כשיהונתן שולדבראנד קולע 16 נקודות. ביום שישי האחרון צימקה ירושלים במשחק השלישי ל-2:1 עם ניצחון 75:84 כשג'רום דייסון מוביל את הקלעים עם 18 נקודות.

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מצפים ממנו ליותר בירושלים. ליאור אליהו/ברני ארדוב

בעירוני נהריה יצאו גאים גם מהמשחק השלישי בסדרה בבירה, למרות שרשמו בו את ההפסד הראשון שלהם בפלייאוף. הקבוצה של אריק אלפסי חזרה מפיגור 14 ברבע השני ל-3 בלבד ברבע השלישי, אך לא יותר מכך. ההרגשה בקרב אנשי הקבוצה היא שהם פספסו הזדמנות ראשונה לגמור את הסיפור, בעיקר לאור היכולת החלשה של סקוטי הופסון שקלע רק 6 נקודות באחוזים רעים, אך גם בלעדיו עדיין היו במשחק. אחת הסיבות לפתיחה החלשה של נהריה במשחק השלישי הייתה איבודי כדור רבים, והסגולים יצטרכו לצמצם את המספר באופן משמעותי אם ברצונם להשאר במשחק, ואולי לגמור את הסיפור כבר מחר. כאלפיים סגולים צפויים לדחוף את הקבוצה במשחק.

בהפועל ירושלים חזרו לחיים בסדרה ביום שישי עם ניצחון שהבליט שני שחקנים שלא הבריקו עד כה בסדרה - ג'רום דייסון שכאמור קלע 18 נקודות, ויותם הלפרין שעלה מהספסל וקלע 10 נקודות חשובות בבריחה ברבע השלישי. עם זאת, בירושלים יודעים שכדי לנצח בפעם השנייה את נהריה ולהחזיר את הסדרה למשחק הכרעה אצלם בבית ביום חמישי עליהם לקבל יותר שחקנים ביכולת גבוהה, בין היתר ליאור אליהו שקלע רק 2 נקודות במשחק הקודם. אלסנדרו ג'נטילה, שלא התלבש למשחק הקודם, עזב אמש את ישראל, ועל פי הודעת הקבוצה אמור לחזור ביום שלישי. אמארה סטודמאייר, שחזר ביום שישי לפעילות ועדיין היה נראה חלוד, ינסה להוכיח כי הפציעה שהפריעה לו נמצאת מאחוריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully