וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: אחמד עאבד מועמד

4.6.2017 / 15:21

החלוץ שמעוניין לעזוב את קרית שמונה, עשוי לעשות את דרכו לקבוצה של רן בן שמעון. שרצקי דורש מיליון שקל על כ-75 אחוזים מכרטיסו. נמשך המו"מ עם חאתם עבד אלחמיד, שיחות עם סירושטיין

אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
יתרענן בקבוצה אחרת בעונה הבאה. אחמד עאבד/סוכנות ג'יני

חלוצה של עירוני קרית שמונה אחמד עאבד מועמד למ.ס. אשדוד. השחקן שמעוניין לעזוב את קרית שמונה, לא פוסל את צירופו לאשדוד אף שהוא מכוון לקבוצה בכירה יותר, אבל כדי שמהלך כזה יקרה צריכה אשדוד קודם לסגור עם קרית שמונה.

איזי שרצקי בעלי הקבוצה מהצפון רוצה מיליון שקל על 75 אחוז מהכרטיס של עאבד, אבל ההערכה היא שבמשא ונתן ניתן יהיה להוריד את המחיר. כזכור, מכבי פתח תקוה כבר הסכימה לשלם את הסכום לקרית שמונה אך בסופו של דבר היה זה עאבד שהבהיר כי הוא אינו מעוניין לעשות את הדרך לפתח תקוה. אחרי כמה עונות טובות בצפון, עאבד התנדנד בין ההרכב לספסל של תומר קשטן ובקבוצה השלימו עם כך שהוא יעזוב בקיץ תמורת סכום לא מבוטל.

בעניין חאתם עבד אלחמיד שכבר קיבל הצעה כספית לחתום באשדוד, עדיין אין הבנות עם גנט שרוצה חצי מיליון יורו עבור כרטיסו של הבלם. הבלגים רוצים להשיב את הסכום ששילמו לאשדוד עבור אלחמיד. בתוך כך, השיחות עם מיקי סירושטיין נמשכות. הבלם הגיע בסוף השבוע שעבר לאשדוד ונפגש עם ראשי הקבוצה ונרשמה התקדמות בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully