וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחרות של מכבי תל אביב: קרוסלת המאמנים ביורוליג נמצאת בשיאה

אחרי שמילאנו החליטה להיפרד מרפשה והצטרפה לקלחת, לא פחות משמונה קבוצות עשויות להחליף מאמנים בקיץ. פאבלו לאסו עשוי להיפלט מריאל, והיכן בלאט ינחת? תמונת מצב מדאיגה עבור הצהובים

one

מכבי תל אביב עדיין נמצאת בעיצומם של חיפושים אחר מאמן לעונה הבאה, אבל היא רחוקה מלהיות לבד. לא פחות משמונה קבוצות שמקומן ביורוליג מובטח לעונה הבאה עשויות למנות מאמנים חדשים, והתחרות על המאמנים הבכירים בשוק הולכת וגדלה. הקבוצה האחרונה שהתווספה לקלחת היא מילאנו, שאמורה לפצות את יסמין רפשה ולבטל את חוזהו לעונה הבאה. על פי דיווחים באיטליה, יש לא פחות מחמישה מועמדים לרשת אותו: דיוויד בלאט, ז'ואן פלאסה, סימונה פיאניג'אני, פאבלו לאסו ועוזרו של רפשה, מאסימו קאנסליירי.

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מתחרה עם בלאט על אותה משרה? פיאניג'אני/ברני ארדוב

בכך היא מצטרפת למכבי תל אביב וברצלונה שבוודאות יחפשו מאמנים חדשים אחרי העונה הבאה, אבל יש עוד כמה קבוצות שעשויות לבצע שינוי על הקווים. צסק"א מוסקבה עשויה להיפטר מדימיטריס איטודיס (דיוויד בלאט כבר הוזכר כמועמד להצטרף), מלאגה עלולה לאבד את ז'ואן פלאסה שמחוזר על ידי ברצלונה ומילאנו, ז'לגיריס קובנה תיאלץ ככל הנראה להסתדר ללא שאראס שמבוקש על ידי כמה מענקיות היבשת, וכעת מתברר כי גם ריאל מדריד שוקלת לסיים את הרומן הארוך עם פאבלו לאסו, שהחוזה שלו לעונה הבאה מותנה בהחלטה של ראשי המועדון. גם באסקוניה עשויה לאבד את מאמנה המוערך סיטו אלונסו לטובת מועדון עשיר יותר בספרד, וגם הכוכב האדום חוששת שמא דיאן ראדוניץ' ינטוש.

אולימפיאקוס (יאניס ספרופולוס), פנאתינייקוס (צ'אבי פסקואל) ופנרבחצ'ה, כמובן (ז'ליקו אוברדוביץ') נראות לעת עתה כקבוצות הבודדות שמקומם של המאמנים הנוכחיים מובטח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
האם מכבי תל אביב תוכל להתחרות עליו? בלאט/GettyImages

עוד חדשות בכדורסל האירופי

* פנרבחצ'ה ממילא כבר היתה אחת הקבוצות העשירות ביבשת, אבל כעת היא עשויה להעמיד תקציב גבוה אפילו משל צסק"א מוסקבה. זאת בשל הסכם שנחתם אמש עם הספונסרית "דואוש", שנתנה חסות לדרושאפקה בעונה שעברה אולם החליטה לתמוך מעתה והלאה באלופת אירופה. "דואוש" אמורה לתת 45 מיליון יורו במשך שלוש שנים לפנר, ובכך להגדיל את התקציב שלה משמעותית, אחרי שבעונה שעברה הוא עמד על 30 מיליון יורו.

* שינויים גם במצבת השחקנים של מילאנו: מירוסלאב ראדוליצה עזב ועל פי דיווחים עשוי לחזור לליגה הסינית, ובמקביל גם מנטאס קלנייטיס, מילאן מצ'באן, ריקי היקמן, ג'אמל מקלין וראקים סנדרס אמורים לעזוב בהקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully