וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ליגת העל: הפועל אילת ניצחה 91:94 בראשון לציון וכפתה משחק חמישי

אחרי שהפסידו בביתם, האילתים נעזרו בשיא קריירה של פריאיי הנרי (34 נקודות, 5 אסיסטים ו-5 חטיפות) ויוכלו לעלות לפיינל פור עם ניצחון ביתי. מילבורן הוסיף 23 למנצחים. ריצ'ארד קלע 16 לאלופה שחזרה מפיגור 18 אך לא הצליחה להשלים את הקאמבק

one

הפועל אילת ניצחה הערב (ראשון) 91:94 בחוץ את מכבי ראשון לציון, השוותה את סדרת רבע הגמר ל-2:2 וכפתה משחק חמישי בביתה. אחרי שאיבדה את הביתיות עם הפסד באולמה, אילת שלטה מהפתיחה בראשון והובילה כבר ב-18 הפרש. ראשון ביצעה קאמבק משוגע עם 26:36 ברבע הרביעי וכבר נגעה באילת אבל פריאיי הנרי דאג שאילת תעשה את הנסיעה הארוכה דרומה עם ניצחון.

פריאיי הנרי שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
MVP. פריאיי הנרי/ברני ארדוב

הנרי נתן הערב משחק בלתי נשכח עם שיא קריירה של 34 נקודות (4 מ-5 מחוץ לקשת) והוסיף גם 5 אסיסטים, 5 חטיפות וגם 5 איבודים. לנדון מילבורן סייע לו עם 23 נקודות ואילת השיגה את הניצחון המיוחל בסדרה הזו שתוכרע ביום רביעי עם המשחק החמישי. מנגד, פטריק ריצ'ארד הצטיין בראשון עם 16 נקודות ו-4 שלשות, אבל שון דאוסון לא הופיע ורשם ערב חלש עם 6 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
צ'ארלס תומאס שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
צ'ארלס תומאס נאבק הערב/ברני ארדוב

ראשון פתחה את המשחק הזה עם חמש החטאות רצופות מחוץ לקשת ואילת ניצלה את זה כדי לעלות ליתרון 8:13, אבל שלשה של פטריק ריצ'ארד ועוד סל של תומאס קבעו שוויון 13 קצת יותר משלוש דקות לסיום הרבע. ראשון הצליחה גם ליטול את ההובלה בזכות סלים של זלמנסון וריצ'ארד, אבל זלמנסון ביצע עבירה בלתי ספורטיבית על נאור שרון מנגד ואילת הענישה עם נקודות עונשין ועוד סל של פריאיי הנרי שקבע 17:19 כשנותרו 45 שניות לסיום. אולם, הנדנדה נמשכה הפעם לטובת המארחים כששלשה של חנוכי ממש על הבאזר קבעה 19:22 לראשון בסוף הרבע.

שון דאוסון שחקן מכבי ראשון לציון (שמאל) מול לנדון מילבורן שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
הצטיין באילת ואיכזב בראשון. דאוסון עולה מול מילבורן/ברני ארדוב

הרבע השני היה שייך לגמרי לאילת שנהנתה ממשחק שיא של פריאיי הנרי המצוין שצלף שלשה שנייה כשסל נוסף במתפרצת של מילבורן קבע יתרון שיא לאילת - 27:35. ראשון ייצרה את הנקודות שלה בעיקר מהקו, אבל נאור שרון חדר בקלות לצבע וקבע 32:40 לאילת כשקרוס אובר יפהפה של מילבורן מעניק יתרון שיא לאילת - 33:42. ראשון איבדה לגמרי ריכוז ופריאיי הנרי העניש עם ג'אמפ נוסף שקבע: 35:44 לאילת במחצית.

פריאיי הנרי שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
שיא קריירה בבית מכבי. פריאיי הנרי/ברני ארדוב

אילת הצליחה לשמור על היתרון שלה בפתיחת הרבע השלישי בזכות לנדון מילבורן, שחדר שוב ושוב לסל ומילא את שחקני ראשון בעבירות. אולם, האלופה לא נתנה ליריבתה לברוח כששלשות של תומאס ולונג צימקו ל-45:52. אולם, ראשון סבלה הערב מיכולת חלשה מאוד של שון דאוסון שרק נכנס ואיבד כדור לבאקנר שהטביע אחרי שלשה של הנרי ושוב העניק יתרון דו ספרתי לאורחים: 49:61. ראשון ניסתה לחזור אבל הנרי תפר שלשה רביעי במשחק והרבע הסתיים ביתרון 55:68 לאורחים שבדרך לניצחון מוחץ.

אילת הצליחה לשמור על היתרון שלה בעיקר בזכות נקודות מהעונשין, אבל עודד ברנדווין, דווקא הוא החזיר את ראשון מפיגור 18 לפיגור 10 בלבד עם שתי שלשות רצופות. ראשון הצליחה לקזז עד שמונה הפרש, אבל אפיק ניסים, שהתייבש על הספסל כמעט כל המשחק, הציל את קטש עם שלשה קריטית שקבעה 75:86 והעניקה שוב לאילת יתרון דו ספרתי. גמור? ממש לא. לונג קלע מהעונשין, באקנר החטיא פעמיים מהקו וצ'ארלס תומאס קבר שלשה גדולה שקבעה 85:88 בלבד לאילת כשנותרו 39 שניות לסיום המשחק שהפך למותחן. הנרי החטיא עוד זריקה מהקו אבל קלע את השנייה ועודד ברנדווין החטיא ליי אפ חופשי. ראשון שלחה לקו את הנרי שדייק פעמיים, אבל ריצ'ארד קלע עוד שלשה משוגעת והשאיר את האלופה בחיים עם 91:88. ברנדווין קלע מהקו, באקנר החטיא אחד מנגד אבל ברנדווין החטיא שלשה שהייתה יכולה לשלוח את המשחק להארכה ובסיום: 91:94 להפועל אילת.

קלעו למכבי ראשון לציון: פטריק ריצ'ארד (4 מ-6 לשלוש) 16, קמרון לונג 15, צ'ארלס תומאס 14, עודד ברנדוויין (6 אסיסטים) 13, אלישי כדיר (8 ריבאונדים) 12, ג'יי ג'יי מור 7, שון דאוסון (8 ריבאונדים) 6, אבי בן שימול וניצן חנוכי 3 כ"א, עידן זלמנסון 2.

קלעו להפועל אילת: פריאיי הנרי (4 מ-5 לשלוש, 5 אסיסטים, 5 חטיפות) 34, לנדון מילבורן (8 ריבאונדים) 23, רג'ינלד באקנר 11, נאור שרון 8, וויל דניאלס (6 ריבאונדים) 5, חנן קולמן ורוברט רות'בארט 4 כ"א, אלון ספיר 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully