וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה לורמוט על מימוש האופציה. יחתום לשנתיים

4.6.2017 / 10:10

במועדון הבטיחו את הישארותו לעונה נוספת, אך אישרו כי נפגש עם שחר ומור במטרה להגיע להסכם ארוך יותר. שני מגנים מארגנטינה ברשימות לעונה הבאה. אחרי ההחלטה לשחררו: ריאן מתכנן להגיע לפתיחת האימונים

שחקן מכבי חיפה גילי ורמוט, שחקן מכבי פתח תקוה לידור כהן. אדריאן הרבשטיין
קרוב לחתום על חוזה חדש. ורמוט/אדריאן הרבשטיין

אחרי שבסוף השבוע התברר כי הקשר גילי ורמוט מתקרב לחתימה לשנתיים במכבי חיפה, במועדון הודיעו לשחקן עוד לפני הפגישה שאמורה להיערך בימים הקרובים כי הוחלט לממש את האופציה עליו לעונה הבאה. ההודעה מגיעה במסגרת משא ומתן שמקיים הקשר על חוזה חדש בקבוצה. ורמוט כבר נפגש עם יעקב שחר ועוזי מור, שהגישו לו הצעה לשנתיים הבאות, אבל במועדון רצו להבטיח קודם כל את הישארותו על פי החוזה בין הצדדים. ההערכה היא שהקשר יחתום בימים הקרובים על החוזה החדש.

עוד בנושא:

גל אלברמן חתם לשתי עונות במכבי חיפה, ונפרד ממכבי תל אביב
במכבי חיפה מעריכים: המהפכה הארגונית עדיין לא הסתיימה
גיורא אנטמן עוזב את מכבי חיפה: "מודים לו על תרומה משמעותית"

אחרי ההצעה המשודרגת לעומרי בן הרוש, במועדון ינסו להגיע לסיכום עם המגן/בלם שעשוי להיות הרכש השלישי העונה אחרי אליסון דוס סנטוס וגל אלברמן. גיא לוזון מעדיף אותו על אדי גוטליב, משום שבן הרוש יכול לשחק בשתי עמדות בהגנה. במקביל, המנהל הספורטיבי טוני מחפש מגן ימני ושמאלי (פלוריאן קליין לא יגיע, אלא אם יודיע שהוא מוכן לחזור להסכם המקורי). כזכור, שמו של מגן ויאדוליד, הארגנטינאי לוסיאנו באלבי (בן 28, 38 הופעות העונה) שמתפקד בעיקר כמגן שמאלי, עלה, אך במועדון מחכים גם להחלטה של בן הרוש. במידה וקליין אכן לא יגיע, אחד השמות שהוצע ללוזון הוא של מגן קורדובה, מריאנו ביטולו (27). קבוצתו הנוכחית לוחצת עליו לחתום, אך לפי התקשורת הספרדית עדיין לא ברור האם ימשיך בקבוצה. כזכור, לאחרונה התברר כי שם נוסף שטוני רוצה להביא לישראל הוא סטפן שצ'פוביץ', שחקנה של חטאפה. המנהל הספורטיבי רוצה להביא לכאן חלוץ זר ברמה גבוהה, ושחקנה לשעבר של סלטיק הוא אחד המועמדים ברשימה והביע את הסכמתו לעבור לישראל. "בשלב הזה אנחנו בודקים מספר מועמדים. המטרה היא להחתים לפחות שני זרים נוספים עד המחנה", אמרו במועדון.

איסמעיל ריאן, שלפני מספר שבועות הוחלט על שחרורו בקיץ, מתכוון להגיע לאימון הפתיחה והוא יוזמן לשיחה עם גיא לוזון, כמו סאן מנחם שרוצה לעזוב. כזכור, ריאן מבוקש בסכנין ומכבי פתח תקוה ועד לאחרונה החזיק גם בהצעה מסלובן ברטיסלבה, שעשויה לחדש את ההתעניינות גם בקיץ. החלוץ עומר דמארי, שלא שיחק במחזורים האחרונים של העונה בגלל פציעה במפשעה (במהלך העונה סבל מקרע שחייב ניתוח), נבדק על ידי רופא חיצוני והתוצאות אמורות להגיע למועדון היום. הוא אמור לעבור את הניתוח בקרוב ולהיעדר כחודש מהמגרשים. חיפה תפתח את האימונים ב-22 ביוני ואם יעבור ניתוח יתחיל את העונה באיחור.

אגב, טוני ינחת השבוע בישראל לפגישת עבודה שלישית עם גיא לוזון. המטרה היא לצמצם את רשימת המועמדים לקיץ. בהמשך הוא גם יוצג באופן רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully