וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב עשוי להגיע להצגה של אלי אוחנה בבית"ר ירושלים בשלישי

4.6.2017 / 9:37

שחקן העבר האגדי יוצג במסיבת עיתונאים חגיגית בה הבעלים ייפרד מזכויות הניהול. החלוץ בארטוש שפיאצ'קה, שכבש 11 שערי ליגה במדי גורניק לצ'נה מתחתית הליגה הפולנית, מועמד להצטרף לקבוצה

מאמן נבחרת הנוער בכדורגל אלי אוחנה. צילום ועריכה: קובי אליהו, קובי אליהו
ברוך הבא. אלי אוחנה/קובי אליהו, צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים תקיים ביום שלישי בשעה 18:15 מסיבת עיתונאים בה יוצג אלי אוחנה באופן רשמי. כזכור, אוחנה חתם לחמש שנים במועדון כאשר בשנתיים הראשונות יהיה מחזיק זכויות הניהול במקומו של אלי טביב ולאחר מכן ישמש נציג הבעלים. ייתכן כי גם אלי טביב יגיע למסיבת העיתונאים ויישא דברים אחרונים לפני שהוא זז הצידה ומפנה לאוחנה את הבמה לשנתיים הקרובות.

במקביל, בבית"ר ממשיכים לנסות לחבר את הסגל לקראת העונה הבאה, כאשר כרגע מרבית הדברים עדיין תלויים בהחלטות שיתקבלו במכבי תל אביב בימים הקרובים. בלם לגיה ורשה יקוב זז'ניצ'אק עדיין הבלם הזר המועדף, אך בבית"ר בוחנים סיטואציה כי בכלל לא יצורף בלם זר, בעקבות הרצון להשאיר את קלאודמיר ולצרף חלוץ זר: "רק אחרי שמכבי תל אביב תקבל החלטות סופיות, מה שאמור לקרות בימים הקרובים, נוכל להבין איך להשלים את הפאזל, גם מבחינת זרים", אמרו בבית"ר. אגב, בבית"ר מחפשים קשר אחורי ישראלי במקביל לשלומי אזולאי וייתכן שאם יוכלו לצרף אחד משמעותי מי שלא יישאר בסגל בסופו של דבר יהיה קלאודמיר.

בנוגע לאלי אלבז, בבית"ר הוחלט כי אם לא יגיע להבנות עם יואב כץ בימים הקרובים הקבוצה תעמוד מאחורי השחקן בפניה לוועדה למעמד השחקן. אלי טביב ויואב כץ אמורים לשוחח שוב ביממה הקרובה ולנסות לקדם זאת. כרגע ישנו פער של 300 אלף שקל בין הצדדים. חלוץ נוסף שמועמד להצטרף הוא הפולני בן ה-25 ברטוש שפיאצ'קה ששיחק בעונה האחרונה בגורניק לצ'נה מהליגה הבכירה בפולין וכבש 11 שערים. בעונה הקודמת כבש החלוץ תשעה שערים. בבית"ר הגישו הצעה כספית עבור השחקן, אך רק כאשר תקבל החלטה סופית על צירוף זר יקודם המשא ומתן עימו, אם עדיין יהיה פנוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully