וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NHL: נאשוויל צימקה ל-2:1 את סדרת הגמר מול פיטסבורג

לאחר שני הפסדי חוץ, הפרדטורס והקהל הנהדר שלהם חגגו ניצחון ביתי היסטורי בגמר הסטנלי קאפ, 1:5, בזכות יכולת מצוינת בשני השלישים האחרונים. המשחק הרביעי: בלילה בין שני לשלישי

שחקני נאשוויל פרדטורס חוגגים. Mark Humphrey, AP
לא מרימים ידיים. הפרדטורס חוגגים/AP, Mark Humphrey

נאשוויל חזרה הלילה (בין שבת לראשון) לעניינים בסדרת גמר הסטנלי קאפ לאחר שהביסה בביתה 1:5 את האלופה פיטסבורג, וצימקה את הפיגור שלה בסדרה ל-2:1. הפרדטורס ינסו כעת לאזן את מצב העניינים כאשר יארחו בלילה שבין שני לשלישי (3:00) את משחק מספר 4 ובכל מקרה, הם קבעו כי הסדרה תשוב לפיטסבורג למשחק חמישי (בלילה שבין חמישי לשישי).

אחרי שני משחקים בעיר הפלדה, בהם נאשוויל לא נפלה מיריבתה לאורך דקות ארוכות אך נכנעה פעמיים לבליצים של כמה דקות, הפעם הפרדטורס הנרגשים לא השאירו מקום לטעויות והשיגו ניצחון היסטורי בסדרת הגמר, לא מעט בעזרת הטירוף של עשרות אלפי האוהדים שלהם, שהתקבצו הן בתוך האולם והן מחוצה לו.

פיטסבורג עוד סיימה את השליש הראשון ביתרון לאחר שג'ייק גנצל כבש, פחות משלוש דקות מהפתיחה, אבל החל מהשליש השני והלאה, הכל הלך לכיוון אחד. רומן ג'וסי איזן ומיד לאחר מכן פרדריק גאודרו השלים מהפך, כאשר בשניות הסיום של השליש השני קובע ג'יימס ניל 1:3. בשליש האחרון, שערים של קרייג סמית' ומתיאס אקהולם חתמו את הניצחון, בעוד פקה רינה, שוער נאשוויל, מצטיין הפעם עם 27 עצירות מ-28 ניסיונות לעברו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully