וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף זומן לסגל הרחב של ארה"ב, דהאן: "העדיף מקום בו הוא רצוי"

4.6.2017 / 8:15

אחרי שהודיע ללוי כי הוא מסרב לזימון בשל פציעה והתבטא בתקשורת כי הוא שוקל לשחק במדיה, סייף זומן לסגל הרחב של ארה"ב שמונה 40 שחקנים. סוכנו: "הוא שמח לשחק בנבחרת שרוצה אותו"

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שקני סייף הצהיר לא פעם בתקשורת על רצונו לשחק בנבחרת ארצות הברית, הבוקר מגיע גם הזימון לסגל הרחב שלה. כזכור, לפני כשבועיים, לאחר פרסום הסגל ממנו נעדר, פורסם בוואלה! ספורט כי הקשר הודיע לראשי הנבחרת כי הוא לא ייענה לזימון של אלישע לוי בטענה לפציעה בשרירי הבטן. השחקן עצמו טען כי לא יוכל לחזור לפעילות בשבועות הקרובים ובנבחרת חשדו אז כי הוא מעדיף את ההצעה של נבחרת ארצות הברית. קשר גנט הבלגית קיבל זימון לסגל הראשוני של המאמן ברוס ארנה לקראת גביע הזהב שיתקיים בחודש יולי. יחד עם זאת, ראוי לציין כי מדובר בסגל של 40 שחקנים ועדיין לא ברור האם סייף יוזמן לסגל הסופי של נבחרת ארצות הברית לטורניר, שיכלול 23 שחקנים.

סוכנו דודו דהאן סיפר הבוקר לוואלה! ספורט ש"השיחות היו טובות ומלאות בחום, בכבוד ובהערכה. הצוות המקצועי אמר לקני יותר מפעם אחת שהוא רצוי, ראוי ובעיקר שהוא יתקבל בברכה. קני נחשב כיום לשחקן כנף שמאל הטוב ביותר בליגה בלגית, ללא מתחרים. הוא יותר משמח לשחק ברמת נבחרת שרוצה ומעוניינת בו. כמו כולנו, תמיד נעדיף להיות במקום בו אנחנו מוערכים ורצויים".

דהאן הוסיף ש"נכון לעכשיו ,השיחות מתקדמות בצורה טובה ומקצועית. לאמריקאים יש עוד מספר עיניינים בירוקרטים לסיים ולאחר מכן נדע יותר".

שחקן גנט, קני סייף. AP
ישחק בגביע הזהב? קני סייף/AP

כזכור, רק בשבוע שעבר התבטאו גורמים בנבחרת ובהתאחדות כי הם מתכוונים לעקוב אחר מצבו של הקשר, וכי אם הוא לא יגיע גם לכינוס הבא בחודש ספטמבר, סביר להניח שלא ייטול חלק גם בשני המשחקים האחרונים בקמפיין. "קני טען שהוא לא יוכל לשחק בשבועות הקרובים ולכן לא זומן", אמר גורם בנבחרת בקצרה בנוגע לזימון. "קראנו כבר מספר פעמים שהוא עומד לקבל זימון לסגל. עכשיו נוכל לברר מה האמת".

נבחרת ישראל תשוב להתאמן אחר הצהריים בשפיים לקראת צמד המשחקים מול מולדובה (שלישי בנתניה, משחק ידידות) ובעיקר למשחק הרשמי מול אלבניה (ראשון הבא בחיפה). איתן טיבי, טל בן חיים, שיר צדק וטאלב טואטחה כבר תורגלו בהגנה. ביברס נאתכו, אלמוג כהן ואייל גולסה תורגלו בקישור ובהתקפה שיחקו יוסי בניון, בן שהר וליאור רפאלוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully