וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון מודה: גולדן סטייט "נמצאת ברשימה" של הקבוצות הגדולות

אחרי התבוסה במשחק 1 ולקראת משחק 2, גם לברון ג'יימס יודע שיש משהו מיוחד בחיבור של הווריירס: "ראיתי כבר כמה קבוצות טובות בחיי, והם ללא ספק שם". וגם: ג'יימס וקיירי מחפשים פתרונות, סטפן קרי שולח עקיצה לריהאנה

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול זאזה פאצ'וליה, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
איך לעזאזל מתמודדים עם זה? לברון מול הווריירס/GettyImages

אחרי התבוסה במשחק הראשון בגמר ה-NBA, גם לברון ג'יימס מודה בפה מלא שגולדן סטייט היא לא סתם קבוצה טובה, אלא אחת הטובות בכל הזמנים. לפני שנתיים היא לקחה אליפות בצורה מרשימה, בשנה שעברה היא שברה את שיא הניצחונות בעונה רגילה והפסידה את התואר רק במשחק השביעי, והשנה גולדן סטייט בלתי מנוצחת בפלייאוף, שוברת שיאים התקפיים ומוליכה 0:1 בסדרת הגמר אחרי 91:113 מוחץ במשחק הראשון על האלופה.

לברון נשאל האם גולדן סטייט היא אחת הטובות אי פעם, וענה ש"היא מדורגת איפשהו ברשימה הזאת". לדבריו, "ראיתי הרבה קבוצות טובות, והם נכללים ברשימה הזאת. הם עובדים יפה ביחד, יש להם שחקנים שלמעשה כל אחד מהם יכול להוביל קבוצות אחרות לבדו. הם מציבים בפניך מצבים קשים בהגנה ובהתקפה, כך שאתה חייב לשמור על קור רוח, להיצמד לתוכנית המשחק שלך, ולנסות לבצע אותה הכי טוב שאתה יכול".

עוד בנושא:

גם טיירון לו מודה: "גולדן סטייט הקבוצה הכי טובה שראיתי בימי חיי"
דוראנט וקרי, צמד קטלני: סיכום הניצחון המוחץ של הווריירס במשחק 1
כשלברון מתחפש לראסל ווסטברוק: חמש מחשבות על משחק 1 בגמר

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, קווין דוראנט חוגגים. AP
קיירי מנסה למצוא פתרונות. קרי ודוראנט/AP

לברון נשאל על המשחק הראשון ואמר ש"אני בכלל לא יודע מה הסטטיסטיקות שלי בקריירה, אלא מתרכז רק בקבוצה שלי ובמשחק הבא". על קייל קורבר אמר כוכב הקאבס ש"הוא עוד יקלע את השלשות שלו. היו לו כמה זריקות טובות, שפשוט לא נכנסו, אבל כשהולך לו, הוא פותח עבורנו את ההגנה". לדבריו, "כולנו צריכים לתקוף מוקדם את הסל בהתקפה ולרוץ קדימה, לפני שהם מתארגנים בהגנה, כי זה דבר שהם עושים טוב". על האיבודים הרבים אמר ש"היו לנו יותר מדי, היו לי שתי עבירות תוקף, שעם האגרסיביות הזאת עוד אפשר לחיות, אבל היו לי מסירות שמסרתי באוויר תוך כדי קפיצה, שזה כמו למסור כדור לדיון סנדרס, זה הופך ישר לטאצ'דאון. אסור שזה יקרה". על דריימונד גרין, שלא הצטיין במשחק הראשון: "נקודות זה הדבר האחרון שהוא חושב עליו, הוא שומר, לוקח כדורים חוזרים, אסיסטים. לא אכפת לנו מי משחק טוב שם ומי לא, הם שיחקו טוב כקבוצה". לברון נשאל אם ההבדל היה בגישה או באגרסיביות, ואמר: "זה לא כל כך פשוט. אם זה היה רק עניין של גישה או אגרסיביות, כולם היו יכולים לעשות את זה. נעשה התאמות, וגם הם יעשו התאמות, ונראה מה יהיה".

קיירי אירווינג נשאל על ההתאמות שהוא וחבריו צריכים לעשות, ואמר: "פשוט לשמור על הכדור, למזער את הטעויות, כי הם מנצלים את זה. אי אפשר לאבד כל כך הרבה ולצפות לתוצאה טובה. נגיע נחושים. אנחנו מבינים שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר. אנחנו יודעים את זה". על ההבדל בין הסדרה הזאת לזו של אשתקד, שגם בה הקאבס הפסידו במשחק הראשון: "אפשר להשתמש בניסיון של השנה שעברה, וגם בשנה שלפני. יש דברים שאפשר לתקן. פשוט צריך להסתגל. ראיתם את הפיזיות, איך הם קפצו עלינו אחרי ההפסקה. נהיה חייבים להגיע מוכנים, לצפות גם לבלתי צפוי. הם יקלעו, הם יעשו סלים ממצבים קשים, צריך לדעת להגיב. יש לנו כמה שחקנים שזה הגמר הראשון שלהם, וצריך להכניס אותם לקצב". קיירי טוען ש"יהיה נחמד לקחת כמה ריבאונדים, גם סטף לקח לנו כמה בהתקפה. צריך לעשות עצירות, ולהבין שההגנה לא נפסקת אחרי שהם לוקחים זריקה, כי הם תמיד מסתערים על הכדור ומציבים שחקנים על הקשת שמוכנים לקלוע שלשות. אם נמנע מהם כמה מהסלים הקלים שהיו להם במשחק הראשון, מצבנו יהיה טוב יותר".

בצד השני, סטפן קרי נשאל על פרשת ריהאנה, שלא ברור מה עשתה ואם עשתה ממקום מושבה בשורה הראשונה באוראקל ארינה, אך הצליחה למשוך תשומת לב מקווין דוראנט, ששלח לכיוונה מבטים מתריסים אחרי שקבר כמה סלים. קרי, שכבר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק אמר לדוראנט "אל תיכנס לזה", אמר הפעם ש"אנחנו עושים עבודה טוה ויעילה ביכולת שלנו למנוע הסחות דעת ולהתרכז רק במשימה שלנו, ובמקביל עדיין ליהנות מהאווירה המיוחדת ומהקהל". קרי נשאל אם עכשיו נאסרה בחדר ההלבשה האזנה למוזיקה של ריהאנה, וענה: "אני לא חושב שזה בכלל היה שם מלכתחילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully