וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברחבי העולם מהללים: "רונאלדו הועלה לדרגת אל ועקף את מסי בסיבוב"

אירופה משתחווה בפני ריאל ורונאלדו: בפורטוגל חגגו עם האליל המקומי, בספרד טענו ש"זו השנה הטובה אי פעם של כדורגלן", ואפילו בברצלונה חרגו ממנהגם ופרגנו. התגובות בתקשורת העולמית

בבוקר שאחרי מפגן העוצמה של ריאל מדריד וכריסטיאנו רונאלדו, שזכו אמש (שבת) דאבל וזכייה בליגת האלופות בפעם השנייה ברציפות עם 1:4 על יובנטוס, אף אחד בעולם לא היה יכול שלא לפרגן. אפילו כלי התקשורת בברצלונה, שבזים על לבלאנקוס על בסיס קבוע, לא נותרו אדישים. ב"ספורט" הקטלאני אומרים הקדישו את הכותרת הראשית לברצלונה ולתוכנית הרכש של ארנסטו ואלוורדה, אבל הקדישו מספר אזכורים בעמוד השער ובשאר העיתון להצלחה הכבירה של ריאל, וכתבו, בין היתר, "ריאל מדריד, אלופה אמיתית".

ב"אל מונדו דפורטיבו" ההצלחה יוחסה לזינדין זידאן ונכתב בשער "זידאן, מאמן היסטורי", כשבהמשך מוסבר כיצד המאמן הצרפתי שינה את המנטליות של הקבוצה מקצה לקצה והפך אותה לאלופה. כל זה מצטרף לפרגונים הרשמיים של ברצלונה, שפרגנו ליריבה המושבעת ברשתות החברתיות ובירכו אותם על הזכייה.

עוד בנושא:

ריאל מדריד אלופת אירופה אחרי 1:4 על יובנטוס בגמר ליגת האלופות
כריסטיאנו רונאלדו עשה עוד היסטוריה, יובנטוס הלוזרית הגדולה
רונאלדו: "מדהים! גמר נפלא". זידאן: "באליפות שמחתי יותר"
אפילו לא על הספסל: "סיום עצוב לתקופה של חאמס רודריגס בריאל"

כותרות עיתוני ספרדי אחרי זכיית ריאל מדריד בליגת האלופות. טוויטר, צילום מסך
כותרות עיתוני ספרדי אחרי זכיית ריאל מדריד בליגת האלופות/צילום מסך, טוויטר
כותרות עיתוני ספרדי אחרי זכיית ריאל מדריד בליגת האלופות. טוויטר, צילום מסך
כותרות עיתוני ספרדי אחרי זכיית ריאל מדריד בליגת האלופות/צילום מסך, טוויטר

בכלי התקשורת שמזוהים עם ריאל ניכר אושר גדול, כמובן. "אלופה אגדית", קראה הכותרת הראשית ב"מארקה". "כל אחד רוצה להטביע חותם היסטורי, אבל רק ריאל מדריד יכולה להתהדר בזה שעשתה זאת הלילה. לקבוצה הזו יש מנטליות של אלופה, של קבוצה שמציבה לעצמה סטנדרטים חדשים מדי שנה", נכתב. ב"אס" נכתב בכותרת הראשית "אגדה בפעם ה-12", והפרשנים היללו את כריסטיאנו רונאלדו "הנצחי", שלטענתם "השלים אמש את השנה הטובה ביותר של כדורגלן אי פעם". נטען שם כי "זה היה הערב בו רונאלדו עקף את מסי בסיבוב והפך לכדורגלן הטוב בעולם, בלי צל של ספק".

כמובן שגם בכלי התקשורת בפורטוגל חגגו עם האליל המקומי. "כריסטיאנו רונאלדו הועלה לדרגת אל, הוא ייזכר לעולם כאחד הווינרים הגדולים בתולדות הכדורגל העולמי", נכתב ב"אבולה". ב"אוז'וגו" מנו את רשימת השיאים שרונאלדו השיג השנה, וציינו ש"אגדת כריסטיאנו לא מוטלת בספק בשום מקום בעולם עכשיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

גם עיתוני ברצלונה פרגנו (אבל לא בכותרת הראשית)

שערי עיתוני ברצלונה אחרי הזכייה של ריאל מדריד בליגת האלופות. טוויטר, צילום מסך
שערי עיתוני ברצלונה אחרי הזכייה של ריאל מדריד בליגת האלופות/צילום מסך, טוויטר
שערי עיתוני ברצלונה אחרי הזכייה של ריאל מדריד בליגת האלופות. טוויטר, צילום מסך
שערי עיתוני ברצלונה אחרי הזכייה של ריאל מדריד בליגת האלופות/צילום מסך, טוויטר

באיטליה, מן הסתם, בעיקר ביכו את ההפסד של יובנטוס. ב"גאזטה דלו ספורט" כתבו ש"בופון עזב את קרדיף בדמעות, צמד של רונאלדו פירק את הגברת הזקנה", בעוד ב"קוריירה דלו ספורט" התפלאו מההתפרקות של אלופת איטליה. "איזו התרסקות! הגלקטיקוס התפרעו על חשבון יובנטוס, רונאלדו הוכיח מדוע הוא ראוי לזכות בכדור הזהב". גם ב"טוטוספורט" ביקרו את יובנטוס וכתבו "שלושה גביעי איטליה רצופים. שש אליפויות רצופות בסרייה A. ועוד הפסד בגמר האלופות. ביטחון מופרז של השחקנים גרם לכולם להיות רכים מדי".

גם כדורגלנים ברחבי העולם פרגנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully