וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: "זידאן צריך להישאר בריאל לנצח", רונאלדו עונה למבקרים

ריאל מדריד חגגה את הזכייה בליגת האלופות, הנשיא התרגש ופיזר הבטחות לכל עבר. המאמן: "האליפות הייתה הרגע המאושר בקריירה שלי". רונאלדו: "המבקרים שלי יצטרכו להחזיר את הגיטרות לתיק". וגם: המענקים השמנים של כל אחד משחקני ריאל

AP

למרות שזו הפעם השנייה ברציפות, על אף שזו הפעם השלישית בארבע שנים, ריאל מדריד חגגה הלילה (שבת) את הזכייה בליגת האלופות כפי שהיא חגגה כל תואר קודם. הבלאנקוס הביסו את יובנטוס 1:4 אחרי מחצית השנייה חלומית והשלימו עונה חלומית שכללה גם את החזרת האליפות לבירת ספרד. המועדון כבר הודיע שהחגיגות יתקיימו מחר במדריד.

כשנחשפים לסכומים ששחקני ריאל יכניסו לכיס בעקבות הניצחון, קל להבין מדוע את החגיגות הבלתי נשלטות. על פי דיווחים בספרד, הזכייה בדאבל תניב לכל שחקן בונוס שמן בגובה 1.5 מיליון יורו (!). זה כמעט כפול מהסכום שהרוויחו שחקני ריאל מבונוסים בעונה שעברה (700 אלף יורו עבור הזכייה באליפות, ועוד 100 אלף יורו נוספים עבור הניצחון על ברצלונה בקאמפ נואו.

עוד בנושא:

ריאל מדריד ניצחה את יובנטוס 1:4 וזכתה בליגת האלופות
כריסטיאנו רונאלדו עשה עוד היסטוריה: מספרי הגמר
כאוס בטורינו: אוהדי יובנטוס נסו על נפשם מחשש לפיגוע, כמה נפצעו

מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן. רויטרס
"אני שמח, לא רואים?". זידאן/רויטרס

המאמן זינדין זידאן אמר: "זה רגע מאושר בשביל השחקנים והמועדון. אנחנו שמחים כי לא קל לזכות באותה עונה באליפות ובליגת האלופות. זה יום מיוחד, אבל היום בו זכינו באליפות היה היום המאושר בקריירה שלי, כי עשינו את זה אחרי 38 מחזורים ארוכים. אם פעם הייתם אומרים לי שאזכה בכל התארים הללו כמאמן... אני שמח, לא רואים?".

כריסטיאנו רונאלדו אמר בסיום: "עונה מרשימה מאוד, לסיים את השנה עם עוד זכייה בליגת האלופות ועם השיא, אני מאוד מאושר. התכוננתי היטב לכל זה. זה פשוט מדהים! זה היה גמר נפלא. תודה לכל השחקנים ולמאמן על ההישג. זידאן בוטח בכולנו, הוא תמיד מאוד חיובי כשהוא מדבר איתנו, הוא האמין בנו מהרגע הראשון". רונאלדו נשאל על השערים שכבש מול באיירן, אתלטיקו, ועכשיו מול יובנטוס ברגעי ההכרעה. "שלושער מול אתלטי", קרא בשמחה, "ועכשיו הסיומת המדהימה הזאת. אני תמיד שמח לכבוש ולעזור לקבוצה". עוד הוסיף הפורטוגלי ש"האנשים שביקרו אותי יצטרכו עכשיו להחזיר את הגיטרות לתיק".

נשיא המועדון פלורנטינו פרס אמר בהתרגשות אחרי הניצחון: "ניצחנו הודות לקבוצה הנפלאה הזאת, המאמן, המועדון והאוהדים. עשינו היסטוריה בכדורגל. אף אחד לא ראוי לכדור הזהב יותר מכריסטיאנו. זידאן? הוא היה הטוב בעולם כשהגיע לכאן ב-2001, והוא עדיין הטוב בעולם. כולנו צריכים להודות לו. למחצית השנייה עלינו קבוצה אחרת, רצינו את הניצחון הזה".

עוד אמר הנשיא ש"סרחיו ראמוס הוא המנהיג שלנו, שמחבר את הקבוצה. הוא וכריסטיאנו מרגשים אותנו. ראמוס הוא הארכיטקט של הקבוצה הזאת. אני לא ראיתי ב-17 השנים האחרונות קבוצה שיש בה כזאת אווירה".

פרס הנרגש שוב ושוב הדגיש את התרומה של זידאן להישגים של ריאל. "כל מי שמדרידיסטה בנשמה חייב להודות לו. הוא פה 17 חודשים, וב-17 חודשים אי אפשר לעשות הכל, אבל הוא עשה את זה ואפילו קצת מעבר". הוא הוסיף בנוגע לחוזהו של זידאן, שמסתיים כעת, ש"מבחינתי הוא צריך להישאר בריאל לנצח. אדבר איתו בקרוב ואני לא רואה שום סיבה שהוא לא ימשיך אצלנו שנים רבות. נכון, הוא אמר בזמנו שהוא לא מבטיח שיישאר, אבל לדעתי זה היה אך ורק כדי להוריד מעצמו לחץ. הוא מנצח על המקהלה הזאת בכישרון רב".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני ריאל מדריד גארת' בייל, סרחיו ראמוס, לוקה מודריץ' חוגגים. רויטרס
"פרס על העבודה הקשה". בייל והחברים/רויטרס

איסקו, ששוב פתח בהרכב וזכה לאמון מזידאן אחרי שבועות ארוכים שבהם התנדנד בקבוצה: "זו הייתה עונה חלומית. זה הגביע השלישי שלי עם ריאל מדריד. בגלל זה חתמתי, כדי להיות כאן. המחצית הראשונה הייתה קשה מאוד, אבל במחצית השנייה כבר הראינו את ריאל מדריד במיטבה". איסקו הוסיף ש"אני מקווה לחתום על חוזה חדש בהקדם האפשרי, אין קבוצה טובה להיות בה מאשר ריאל מדריד".

טוני קרוס הודה: "לא חשבתי שאפשר להגן על התואר הזה. כל כך קשה לזכות בו פעם אחת, אז אם זכינו שלוש פעמים בארבע שנים, זה אומר עלינו משהו. שאנחנו קבוצה טובה גם מחוץ לכר הדשא. יובנטוס היא קבצה מצוינת מבחינה הגנתית, אבל הערב הראינו כמה איכות יש לנו".

גארת' בייל שזכה בתואר בוויילס אמר: "קרדיף עשתה עבודה גדולה באירוח המשחק. זו הרגשה נהדרת לזכות בתואר בבית. הייתה לי עונה קשה, עבדתי מאוד קשה כדי להיות כשיר והתארים הם הפרס על העבודה הזו. עשינו היסטוריה ונהנה מזה קצת".

מי שנראה מעט פחות מחוייך הוא אלברו מוראטה, שנכנס לפני הסיום ואמר: "אני לא יודע אם אשאר כאן, אני לא יודע אם זה תלוי רק בי, עכשיו אני רק רוצה לחגוג. ניצחנו כולנו ביחד. זה לא תלוי בי, אבל אני רוצה להישאר בריאל מדריד".

כמו מוראטה, גם עתידו של חאמס רודריגס בריאל מדריד לא ברור. הקולומביאני אפילו לא ישב על הספסל הערב ובספרד טענו שהוא למעשה סיים את דרכו בקבוצה. הנשיא פרס אישר כי חאמס עומד לעזוב: "כל השחקנים שלנו מצוינים, אבל תמיד יש מישהו שצריך להקריב".

קונצרט: כל התמונות מהגמר הבלתי נשכח

שוב עשה זאת. רונאלדו/רויטרס

המספרים אומרים הכל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשאלכס פרגוסון בירך את כריסטיאנו

ברצלונה בירכה את ריאל מדריד על הזכייה. התגובות לציוץ כואבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully