וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נבחרת הנשים סיימה רביעית בבית של מוקדמות אליפות העולם

הנבחרת של ג'וזפה קוקאריני השיגה ניצחון שני מתוך חמישה משחקים במוקדמות, 1:3 על נורבגיה. המאמן: "צעד ראשון וחשוב בדרך להשתתפות הנבחרת בטורניר הגמר של אליפות אירופה ב-2019"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיימו את הקמפיין בטעם טוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת הנשים של ישראל בכדורעף סיימה היום (שבת) את טורניר מוקדמות אליפות העולם בבאקו עם 1:3 (19:25, 25:15, 17:25, 15:25) על נורבגיה. הניצחון, שהיה השני של הנבחרת של ג'וזפה קוקאריני בקמפיין, הבטיח לה את המקום הרביעי בבית 5 של המוקדמות. אניה ויליקי הציגה משחק יעיל והובילה את הנבחרת עם 19 נקודות. "צעד ראשון וחשוב בדרך להשתתפות הנבחרת בטורניר הגמר של אליפות אירופה ב-2019", אמר המאמן בסיום.

המשחק נגד נורבגיה היה קשה מאחר והוא היה המשחק החמישי ברצף לאורך חמשת הימים האחרונים" סיכם קוקאריני. "לאורך המשחק השחקניות גילו גישה מנטלית חיובית, נחישות והרצון שלהן לנצח לא הוטל בספק. במערכה השניה היו לנבחרת רגעים של חולשה אבל בשתי המערכות הבאות ידענו להתגבר על כך ולנצח את המשחק שהיה חשוב מאוד מבחינתנו. ביחס לטורניר כולו, אני רוצה לציין שאני מאוד מרוצה מרמת המשחק שהקבוצה הפגינה לאורך הדרך. זאת במיוחד לאור הבעיות שנאלצנו להתמודד איתן בשלב ההכנות לטורניר. זה היה ניסיון מצויין לשחקניות הצעירות שלנו".

בחודשים הקרובים מצפים לנבחרת שני טורניר ידידות והיא תמשיך בהכנות לקראת מוקדמות אליפות אירופה באביב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully