וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים סירב לשלם, מינכן 1860 צפויה לרדת לליגות החובבניות

המיליארדר הירדני חסן עיסמאיק, המחזיק ב-60 אחוז מהמועדון שנשר לליגה ה-3, לא הסכים להעביר 5-10 מיליון יורו להתאחדות עד הדד ליין, שכן לטענתו, בקבוצה: "מסרבים לטפל בבעיות"

המשטרה מול אוהדי מינכן 1860. GettyImages
אין סוף לצרות. משחק הירידה של מינכן 1860/GettyImages

ארבעה ימים בלבד חלפו מאז ירדה מינכן 1860 מהליגה השנייה לשלישית בגרמניה וכעת, נדמה שזו אפילו לא הייתה הבשורה הכי גרועה של השבוע עבור אוהדי הקבוצה.

חסן עיסמאיק, המיליארדר הירדני המחזיק ב-60 אחוזים מהבעלות על הקבוצה, סירב לשלם להתאחדות הגרמנית את הסכום הנדרש להרשמת הקבוצה לליגה השלישית (5-10 מיליון יורו) וכעת, היא צפויה להישלח ישירות לאחת הליגות החובבניות, הרביעית או החמישית בגרמניה.

עיסמאיק היה התקווה היחידה של מינכן 1860 לתשלום הסכום הזה, אולם בהצהרה מטעמו נמסר כי הוא לא יעשה זאת, שכן במועדון "מסרבים לבצע שינויים הכרחיים על מנת לפתור את הבעיות הרבות הקיימות". הדד ליין לתשלום היה אתמול ב-16:00 שעון גרמניה וברגע שהמועד הזה חלף, הקבוצה הורדה למעשה ליגה אחת, או שתיים.

כאמור, רק לפני כמה ימים נשרה מינכן 1860, שב-2004 עוד שיחקה בבונדסליגה, מליגת המשנה אחרי הפסד ביתי 2:0 בגומלין משחקי המבחן מול יאן רגנסבורג, כאשר במהלך המשחק הקהל שלה השתולל וניסה להביא לפיצוץ ההתמודדות במספר מקרים. הירידה הזו הגיעה למרות שהקבוצה החזיקה בסגל השלישי הכי יקר בליגה אחרי שטוטגרט והאנובר, שעלו לבונדסליגה שתיהן.

יו"ר המועדון איאן אייר והנשיא פיטר קסאלט התפטרו שעות לפני פתיחת אותו משחק ואם לא די בכך, הרי שגם הקבוצות עד גיל 21, 19, 17 ו-16 של המועדון המפורק ירדו העונה ליגה.

בהמשך ההודעה מטעם עיסמאיק, שלא נכח במשחק הירידה ביום שלישי, נטען כי הוא לא האחראי להתרסקות המועדון: "מאבקי הכוח הבלתי אחראיים בהנהלה הם האשמים. הירידה לליגות החובבניות תחייב לבצע את השינויים המתבקשים ומר עיסמאיק ימשיך לתמוך במועדון. המחויבות הרגשית והנאמנות שלו למועדון ולאוהדים הם חזקים".

עוד בנושא:

מינכן 1860 ירדה לליגה השלישית, האוהדים התפרעו

  • עוד באותו נושא:
  • מינכן 1860

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully