וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "יכול להיות שאאמן במקום אחר, אוכל למצוא קבוצה חדשה"

אחרי ההדחה מול פנרבחצ'ה בחצי גמר הפלייאוף הטורקי, המאמן הישראלי התפנה לסכם את העונה ("היא היתה מצוינת") ולהביט הלאה: "השמועות לא נכונות, הקבוצות שהוזכרו לא דיברו איתי"

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
עדיין לא נפרד, אבל בהחלט רומז כי ניהל את משחקו האחרון בדרושאפקה. בלאט/GettyImages

דיוויד בלאט ככל הנראה ניהל אמש (שישי) את משחקו האחרון בשורות דרושאפקה, שהובסה 90:74 בידי פנרבחצ'ה, חטפה סוויפ של 3:0 מהדהד, והודחה מהפלייאוף בטורקיה בשלב חצי הגמר. משום שהיא לא צפויה לשחק ביורוליג בעונה הבאה, דרושאפקה צפויה להתפרק ממרבית נכסיה, ובלאט, שמבוקש בין היתר במכבי תל אביב, צסק"א מוסקבה ומילאנו, הוא אחד מהנכסים האלה.

"קודם כל, אני רוצה לברך את פנרבחצ'ה", אמר המאמן הישראלי במסיבת העיתונאים. "הסדרה הסתיימה, והגיע להם לנצח. יש להם הרבה כישרון ואימון מצוין. היתה לנו עונה טובה בליגה הטורקית, לצערי בפלייאוף זה לא הלך לכיווננו. בעונה הסדירה המשחקים מול פנר היו צמודים, אבל כעת מדובר בקבוצה אחרת לגמרי. אם לומר את האמת, הם טובים יותר מכל קבוצה אחרת באירופה".

בלאט המשיך וסיכם את עונת הבכורה שלו בדרושאפקה: "אני חושב שהיתה לנו עונה מצוינת. זו קבוצה חדשה, עשינו דברים יפים בטורקיה וביורוליג. מאוד נהניתי לאמן כאן ואני רוצה להודות לכל הקבוצה ולאנשים במועדון. טורקיה היא מקום נהדר. זו עדיין לא שיחת פרידה, יש לי חוזה לעונה נוספת כאן, אבל נראה מה יהיה, יהיה לי זמן לחשוב".

כשנדרש להרחיב על עתידו אמר המאמן הישראלי: "יכול להיות שאאמן במקום אחר, אולי אאמן בכל אחד מהמקומות שהוזכרו בהקשר שלי. רוב השמועות לא נכונות. רוב הקבוצות הללו לא דיברו איתי או עם הסוכנים שלי. אני מניח שאם אעזוב, אוכל למצוא קבוצה חדשה. כרגע אין לי מה להגיד מעבר לזה. כולם במועדון תוהים מה יקרה הלאה, אני מניח שנדע בקרוב".

עוד בנושא:

טורקיה: פנרבחצ'ה השלימה סוויפ קל מול דרושאפקה אחרי 74:90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully