וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יוסי בניון ובן חיים הבלם החליטו לחכות להחלטה של ג'ורדי קרויף

2.6.2017 / 19:46

חרף העניין שמספר קבוצות מביעות בהם, צמד השחקנים הוותיקים הינחו את נציגם להמתין בסבלנות לתשובה מההולנדי. גם יצחקי ושפונגין במצב דומה. אצילי נוטה לקבל את הצעת מכבי תל אביב

יוסי בניון שחקן מכבי תל אביב (אמצע) עם ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
מה יהיה? קרויף ובניון/ברני ארדוב

טל בן חיים הבלם ויוסי בניון שבו עם נבחרת ישראל ממחנה האימונים שנערך בגרמניה והם צפויים להמשיך לשבוע פעילות נוסף עם הנבחרת בשבוע הבא. לשני השחקנים הוותיקים אין חוזים לעונה הבאה במכבי תל אביב, אבל בסביבתם אמרו היום (שישי) שהם כל כך מאושרים מהשיבה לנבחרת, שנושא החוזה לעונה הבאה לא מעסיק אותם. בניגוד לגל אלברמן שמיהר לסגור במכבי חיפה, בן חיים ובניון מתכוונים להמשיך ולתת זמן לג'ורדי קרויף עד שימסור תשובה החלטית וסופית בעניינם. הרושם ששידר קרויף בטרם נערך משחק גמר גביע המדינה היה שהוא רוצה את השניים גם בעונה הבאה, אלא שההסתבכות הפנימית במכבי תל אביב בעקבות ההפסד לבני יהודה יצרה גם אי ודאות באשר לשני השחקנים שרשמו עונה אישית טובה.

למרות שבן חיים ובניון סבלניים ומשדרים שהם נותנים את הזמן למכבי תל אביב, גם הזמן שלהם יתחיל לדחוק בקרוב והם לבטח ירצו תשובות כאשר תצא ההודעה הרשמית על כך שקרויף נשאר במכבי תל אביב וכל הסמכויות המקצועיות בידיו. לבן חיים יש ביקוש גדול ומספר הצעות כבר זרמו אליו וגם בניון מחוזר, אך, כאמור הם הינחו את נציגם לא למהר ולחכות למכבי תל אביב.

גם ברק יצחקי ויובל שפונגין סיימו חוזים ומחכים לשמוע מקרויף. בסביבתם העריכו היום כי יש להם סיכוי טוב לקבל חוזה חדש אך הם עדיין לא קיבלו מסר ברור בעניין מההולנדי.

בגזרת עומר אצילי צפויה התפתחות בתחילת השבוע. הקשר עדיין לא החליט סופית מבין שלוש הפניות שיש לו אבל הנטייה שלו היא לשמוע קודם את ההצעה של מכבי תל אביב. העובדה שקרויף צפוי להישאר תסלול גם את דרכו של אצילי למכבי תל אביב.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: עמיר תורג'מן עשוי לשמש עוזרו של ג'ורדי קרויף

קשר נבחרת ישראל עומר אצילי. ברני ארדוב
הישארות של קרויף תגביר את הסיכויים שיצטרף. אצילי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully