וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים מאמינים: אלי אלבז יצטרף

2.6.2017 / 11:16

אלי טביב ויואב כץ משוחחים בנושא החלוץ אך עדיין ישנם פערים. משה דמאיו נפרד מעובדי המועדון. אלי אוחנה צפוי לשוחח עם ג'ורדי קרויף בעניין שלומי אזולאי. פיזיותרפיסט הקבוצה, תומר בסן, עזב

מנכ"ל בית"ר ירושלים משה דמאיו. קובי אליהו
אומר שלום. משה דמאיו/קובי אליהו

בבית"ר ירושלים עושים מאמצים לצרף את החלוץ אלי אלבז עד לתחילת האימונים. בשלב זה ישנם פערים בין אלי טביב ליואב כץ בנוגע לדמי ההעברה של השחקן, אך בבית"ר מאמינים כי הצדדים יגיעו לעמק השווה בשבוע הקרוב והחלוץ יצטרף למועדון. אם אלבז יצורף יחד עם ברק יצחקי, עשויים בבירה לוותר על חלוץ זר.

משה דמאיו, שסיים את תפקידו במועדון ומוחלף על ידי אלי אוחנה, נפרד מהעובדים בבית וגן לאחר שנה אחת בתפקיד. אלי טביב שוחח עם דמאיו לפני החג והבהיר לו את החלטת המועדון. בשלב זה לא יהיה אדם במשרת מנכ"ל במועדון, כאשר הסמכויות של דמאיו יחולקו בין מספר אנשים, חלקן אף יועברו לאוחנה.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: ניסיונות לשדך את יוסי בניון לקבוצה
בית"ר ירושלים הודיעה רשמית: אלי אוחנה יקבל את זכויות הניהול

מאמן נבחרת הנוער של ישראל, אלי אוחנה. GettyImages
מתחיל לעבוד. אלי אוחנה/GettyImages

אוחנה עצמו יצא לחופשה פרטית ובתחילת השבוע הבא צפוי להתחיל לעבוד באופן רשמי. במידה וג'ורדי קרויף יישאר במכבי תל אביב, אוחנה צפוי לשבת איתו ואולי אף גם עם ג'ק אנגלידיס בנוגע לקשר שלומי אזולאי.

פיזיותרפיסט המועדון, תומר בסן, עוזב את המועדון וצפוי לעבור למכבי חיפה. בסן נחשב לדמות מאוד מוערכת ואהודה בקרב השחקנים ואנשי המועדון, אך בחר להתקדם מקצועית וכלכלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully