וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בצרפת: ארסנל הציעה 100 מיליון יורו על קיליאן אמבפה

ארסן ונגר, שכבר ניסה להחתים את היהלום של מונאקו לפני שנתיים, מנסה להביא את החלוץ ללונדון. אופציות נוספות: חברו לקבוצה, תומא למאר, וחלוצה של ליון אלכסנדר לקאזט

שחקן מונאקו, קיליאן אמבפה. AP
כולם רוצים את ילד הפלא. קיליאן אמבפה/AP

ילד הפלא של אירופה בדרך לבירת אנגליה? על פי דיווחים ב"לאקיפ" הצרפתי, ארסנל הציעה למונאקו 100 מיליון יורו בתמורה לשירותיו של החלוץ בן ה-18, קיליאן אמבפה. עם זאת, בדיווח נטען שבארסנל מודעים לעובדה שלא יהיה קל לשים את הידיים על היהלום הצרפתי, והם כבר מכינים אלטרנטיבה בדמותו של חלוצה של ליון, אלכסנדר לקאזט.

ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי הן המועמדות המובילות להחתים את אמבפה, ועל פי דיווחים בצרפת וספרד מונאקו כבר קיבלה הצעה על סך 130 מיליון יורו מהבלאנקוס, ששמו את אמבפה בראש רשימת הרכש שלהם לקיץ הקרוב. החלוץ עצמו, כך על פי טענות של מקורביו, מעדיף לעבור לבירת ספרד.

ארסן ונגר כבר ניסה להחתים את הכישרון של מונאקו לפני שנתיים, ואף ביקר בביתו. "הוא בדיוק סיים גיל נוער וניסיתי להביא אותו לארסנל" אמר המאמן ל"דיילי מירור", והוסיף: "היינו מאוד קרובים, אבל בסופו של דבר הוא נשאר במונאקו". ארסנל לא תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות, מה שעלול בסופו של דבר להוביל לכך שאמבפה לא ירצה להגיע.

עוד בנושא:

ארסן ונגר חתם לשנתיים נוספות בארסנל: "מודה להנהלה על התמיכה"
קיליאן אמבפה: "עדיין אין לי רישיון, אימא מסיעה אותי לאימונים"

אלכסנדר לקאזט ליון. רויטרס
יחורר רשתות גם באנגליה? אלכסנדר לקאזט/רויטרס

שחקן אחר, שהההיעדרות מליגת אליפות ככל הנראה אינה בעיה בשבילו הוא אלכסנדר לקאזט, חלוצה של ליון, שכבר הודיע שיעזוב את קבוצתו. התותחנים הפכו למועמדים המובילים להחתימו לאחר שנודע שאתלטיקו מדריד, שרצתה אותו מאוד, לא תוכל להחתימו הקיץ בשל העונש שהוטל עליה. צרפתי שלישי ושחקן נוסף של מונאקו, תומא למאר, גם כן מועמד להצטרף כשגם טוטנהאם מאוד מעוניינת בשירותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully