וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה את בני הרצליה 68:105 ועלתה לפיינל פור

הספידו אותם, ירדו עליהם כל העונה אבל הצהובים הפכו הערב לראשונים שעולים לארבע הגדולות עם סוויפ קליל מול הקבוצה האומללה של מיקי גורקה ויחכו למנצחת במשחק בין מכבי חיפה להפועל חולון. קווינסי מילר להט עם 19 נקודות, 16 לראד. משעור הוביל את המפסידה עם 15

one

מכבי תל אביב ספגה הרבה מאוד ביקורות על היכולת האיומה שהציגה לאורך כל העונה, ובצדק. אולם, הערב (חמישי) הצהובים הפכו להיות הראשונים שעולים לפיינל פור אחרי 68:105 מוחץ על בני הרצליה בדרך ל-0:3 מהדהר. בזמן שכל שלוש הקבוצות האחרות ברבע הגמר מאבדות את הביתיות, מכבי מחצה את יריבתה ללא תנאי וללא קושי כשהיא מציגה לראווה את קווינסי מילר. הפורוורד, שהיה פצוע במשך חצי עונה, חזר לכושר שאפיין אותו מהכוכב האדום בשנה שעברה ופשוט חיסל את הרצליה עם 19 נקודות בשניים וחצי רבעים בדרך ליתרון דו ספרתי שרק הלך ותפח ברבע האחרון.

ויקטור ראד הוסיף 16 למכבי, שצלפה 12 שלשות. אריק שיבק שהגיע ממש לפני הסדרה במקום איינארס בגאצקיס, יצא המנצח הגדול כשרק ברבע הרביעי הוא נתן דקות ראשונות לסילבן לנדסברג שהספיק לקלוע 9 נקודות ב-10:54 דקות. מנגד, רק כרם משעור הציג יכולת סבירה עם 15 נקודות להרצליה, שקרסה תחת העומס ומכת הפציעות שפקדה אותה ומסיימת עונה טובה בקול ענות חלושה.

ויקטור ראד שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול די ג'יי שארפ שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
די ג'י שארפ מול ויקטור ראד/ברני ארדוב

מכבי פתחה את המשחק בצורה מנומנמת, אבל ריצת 0:10 סידרה לה יתרון מבטיח בפתיחת הרבע. הרצליה הצליחה לצמק בזכות כרם משעור המצוין, אבל גיא פניני תפר שלשה וקבע 12:17 לצהובים כשנותרה דקה לסיום הרבע. הרצליה נתקעה ונקודת עונשין נוספת של פניני קבעה: 12:18 לצהובים בסוף הרבע.

פתיחת הרבע השני הייתה שייכת להרצליה שהצליחה לחזור למשחק וגם להשוות בזכות סלים של וויליאמס, גרין ושארפ ששלשה שלו קבעה שוויון 21. אבל מכבי ממש לא נבהלה והגיבה עם ריצת 0:10 עם סלים של גל מקל וקווינסי מילר שקבעו 23:34 כשנותרו שלוש דקות לסיום המחצית. מכבי המשיכה ללכת על קווינסי מילר שחגג מכל טווח כשעוד שלשה של סילי קובעת יתרון שיא של 31:45. כרם משעור קבע מהקו את תוצאת המחצית: 35:51.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גיא פניני שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם אנדרו גאודלוק. ברני ארדוב
חגיגה בהיכל. פניני וגאודלוק/ברני ארדוב

הרבע השלישי החל עם עימות בין ג'ף אדריאן לג'ו אלכסנדר במאבק על הריבאונד. השופטים זקפו לחובת השניים עבירה בלתי ספורטיבית והמשחק נמשך. על הפרקט המשחק המשיך להיות במעמד צד אחד בלבד. הרצליה לקחה זריקות בלתי אפשריות וקווינסי מילר פשוט להט מכל טווח והעלה את מכבי ליתרון שיא של 39:65 עם עוד שלשה ו-19 נקודות אישיות. מכאן ואילך זה הפך לגארבג' טיים מתמשך גם בלי מילר כשראד לא מרחם ותופר את הרצליה עם עוד שלשה כשנקודת עונשין של וויליאמס קבעה: 46:79 למכבי תל אביב.

על הרבע הרביעי באמת שלא היה צורך להרחיב, מכבי רק הגדילה את הפער שלה מול הרצליה שהרימה ידיים ובסיום: 68:105 למכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב ג'ו אלכסנדר מול שחקן בני הרצליה ג'ף אדריאן. ברני ארדוב
גם מכות היו בהיכל. אדריאן ואלכסנדר/ברני ארדוב

קלעו למכבי תל אביב: קווינסי מילר 19 (4 מ-4 ל-2, 3 מ-4 ל-3) ו-6 ריבאונדים, ויקטור ראד 16, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, יוגב אוחיון 13, אנדרו גאודלוק 10 ו-5 אסיסטים, גיא פניני 10, די ג'יי סילי 9, גל מקל 9 ו-6 אסיסטים, סילבן לדסברג 9, נמרוד לוי 5, איתי שגב 3, ג'ו אלכסנדר 2. דווין סמית' שותף (1:30 דקות) ולא קלע.

קלעו לבני הרצליה: כרם משעור 15 (0 מ-4 ל-3), ג'ף אדריאן 15 (1 מ-5 ל-3), 8 ריבאונדים ו-5 איבודים, דרל וויליאמס 11 ו-7 ריבאונדים, די ג'יי שארפ 10, חליל קנאסביץ' 6 (1 מ-7 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, ברנדון טריש 5, יריב עמירם 4, טוריאן גרין 2.

שחקן מכבי תל אביב קווינסי מילר מול שחקן בני הרצליה כרם משעור. ברני ארדוב
כמה שהוא היה חסר למכבי. קווינסי מילר מול כרם משעור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully