וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט יוותר על כסף כדי להשאיר את שאר שחקני גולדן סטייט?

בארצות הברית טוענים שהפורוורד שצפוי להפוך שחקן חופשי בקיץ הקרוב לא ידרוש חוזה מקסימום, מה שיאפשר את השארתם של השחקנים החופשיים סטפן קרי, אנדרה איגודאלה ושון ליבינגסטון

עריכת וידאו: מתן חדד

גמר ה-NBA ייצא לדרך הלילה (בין חמישי לשישי, 4:00, ערוץ 5), אולם בארצות הברית עוסקים גם בעתיד של שתי הקבוצות, ובפרט בזה של קווין דוראנט, שיוכל להפוך שחקן חופשי בקיץ הקרוב. ל-KD אופציית שחקן בעלות 27 מיליון דולר, אך הוא ככל הנראה לא ינצל אותה וייצא, כביכול, לשוק השחקנים החופשיים. עם זאת, ב-ESPN מדווחים היום שכוכב הווריירס יהיה מוכן לחתום על פחות מחוזה מקסימום, זאת כדי ששאר הסגל יישאר גם כן.

על הנייר, לווריירס צפוי קיץ לא פשוט. בנוסף לדוראנט, גם סטפן קרי יהיה שחקן חופשי, והוא רשאי לחתום על חוזה "סופר-מקס" של 205 מיליון דולר לחמש שנים (תחת ההסכם הקיבוצי החדש, קבוצה יכולה להעניק לשחקן אחד שלה 35 אחוז מתקרת השכר שלה, בעונה הבאה - כ-101 מיליון דולר). אם דוראנט אכן יחתום על פחות מחוזה מקסימום (ככל הנראה קצת פחות מ-32 מיליון דולר לעונה), לסגנית האלופה יהיה קל יותר להשאיר גם את קרי מרוצה.

במקרה כזה, גם אפשרות השארתם של אנדרה איגודאלה, שמבוקש על ידי פיניקס, מינסוטה ואטלנטה, ושון ליבינגסטון, גם כן שחקנים חופשיים, תהפוך ריאלית יותר. במקרה שדוראנט ידרוש חוזה מקסימום - 35.4 מיליון דולר לעונה - לווריירס לא תהיה ברירה אלא לוותר על שני השחקנים המשלימים הוותיקים. ב-ESPN העריכו ש-KD עשוי לחתום לשנתיים נוספות, כשם שעשה בקיץ שעבר, עם אופציית שחקן בעונה השניה, קצת כמו שלברון ג'יימס עשה בקליבלנד לפני מספר שנים). במקרה כזה, יהיה רשאי לחתום על חוזה "סופר-מקס" בשווי 217 מיליון דולר בקיץ 2019.

עוד בנושא:

גמר ה-NBA יוצא לדרך: כל הכתבות, הניתוחים והתחזיות

קווין דוראנט שחקן גולדן סטייט. GettyImages
טוב לו במפרץ. דוראנט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully