וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר: "מרגיש שאני שחקן משמעותי לנבחרת. אלישע לוי נתן לי ביטחון"

1.6.2017 / 17:42

נבחרת ישראל חזרה ממחנה האימון בגרמניה ותמשיך בהכנות לקראת מולדובה ואלבניה. עוד הוסיף קשר ב"ש: "נגיע הכי מוכנים שאפשר". ליאור רפאלוב: "היה חשוב להתרחק מהארץ ולהתגבש מחדש"

עריכת וידאו: מתן חדד

נבחרת ישראל שבה היום (חמישי) לארץ לאחר שהשלימה מחנה אימון בגרמניה. הנבחרת תתרכז כעת במשחקים הצפוים לה. תחילה, משחק הידידות מול נבחרת מולדובה (שלישי, 20:05, נתניה) ולאחר מכן משחק מוקדמות המונדיאל נגד נבחרת אלבניה (11 ביוני, 21:45, חיפה).

קשרה החדש של הפועל באר שבע, דן איינבינדר, אמר לאחר הנחיתה: " מה למדנו במחנה? למדנו כשאיתי שכטר נמצא איתנו במחנה אימון אז מאוד מצחיק לנו. התגבשנו, נהנינו ביחד. חלק מהשחקנים חזרו לכושר, חלק הורידו עומסים לאחר עונה ארוכה, התאזנו יחד כקבוצה. התכוננו לקראת צמד המשחקים נגד מולדובה ואלבניה, ועכשיו יש לנו עוד כמה ימים בארץ ונגיע הכי מוכנים שאפשר".

על משחק הידידות מול מולדובה: "יש למשחק חשיבות מאוד גדולה. חשוב לשחק משחק אימון לפני משחק רשמי, להיכנס לכושר ולנסות לשחק טוב ולנצח כדי שנגיע לאלבניה עם הרגשה טובה. אנחנו קוראים לקהל שיבוא לתמוך ולעודד, אנחנו רוצים לשחק עם אצטדיונים מלאים וזה נותן לנו אנרגיות".

אייבינדר דיבר על חשיבותו לנבחרת: "אני מרגיש שחקן משמעותי יותר. מהרגע שהקמפיין התחיל אלישע לוי נתן לי הרבה ביטחון, דקות משחק, וגם השיחות האישיות בינינו עזרו לי מאוד. מבחינתי, בכל פעם שהנבחרת מתכנסת אני מגיע עם המון אנרגיות ושמחה כדי להוכיח שמקומי הוא על המגרש, אבל יש מאמן ואנחנו מקבלים את ההחלטות שלו".

שחקן נבחרת ישראל, ליאור רפאלוב. יוסי ציפקיס
עבר עונה לא קלה. ליאור רפאלוב/יוסי ציפקיס

ליאור רפאלוב הוסיף: "אחרי שחלק מהשחקנים עברו עונה מאוד אינטנסיבית, היה חשוב להתרחק קצת מהארץ, להיות רק אנחנו עם עצמנו ולהתגבש מחדש אחרי ההפסד לספרד. הייתה אווירה מדהימה".

על השחקנים שלא הגיעו: "אני מאמין שכולם רוצים להיות בנבחרת ומי שלא הגיע מצר על כך. שחקנים נפצעו בתקופה שנורמלי להיפצע בה, אני לא חושב אפילו באחוז אחד שמישהו ביים פציעה".

הקשר דיבר לקראת מולדובה: "מדובר במשחק טוב לנסות דברים שקשה לנסות במשחקים רשמיים. הוא חשוב לניסוי כלים, לנסות שיטות שאלישע לא יכול לתרגל במשחקים אחרים. אני קורא לקהל לבוא ולתמוך בנבחרת, אני מקווה שתהיה אווירה טובה ושנשמח אותם עם ניצחון".

על העונה האישית של במדי קלאב ברוז' הבלגית: "הייתה לי עונה לא קלה, עברתי ניתוח והחמצתי ארבעה חודשים וזה היה לא קל. אני שמח שבפלייאוף כבר חזרתי לעניינים ולכן אלישע זימן אותי לנבחרת. אני שמח להיות כאן, אני תמיד את כל כולי כדי לתרום ולהצליח ואני מרגיש טוב באופן כללי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully