וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בפלייאוף: אמארה סטודמאייר חוזר לסגל, אלסנדרו ג'נטילה בחוץ

1.6.2017 / 17:12

כשהיא בפיגור 2:0 ועם הגב אל הקיר בסדרת רבע גמר הפלייאוף, תארח הפועל ירושלים את עירוני נהריה (16:00, ספורט 5) שמסרבת להתרגש מהמצב שלה. האיטלקי המאכזב לא נרשם למשחק

אדריאן הרבשטיין

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל לעונת 2016/17 יימשכו מחר (שישי) במשחק השלישי בסדרה בין הפועל ירושלים לעירוני נהריה (0:2 לנהריה בסדרה, 16:00, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: ספי שמש, כפיר מועלם ועופר מנהיים). נהריה הדהימה את ירושלים במשחק הראשון בבירה בשבוע שעבר עם ניצחון 85:86 מסל ניצחון של סקוטי הופסון, וביום שני האחרון עלתה נהריה ל-0:2 כששמרה על ביתה עם ניצחון 64:77 בזכות 16 נקודות של יהונתן שולדבראנד.

הפועל ירושלים מגיעה למשחק בלחץ גדול כשהיא יודעת שאם תפסיד משחק אחד נוסף בסדרה, היא תודח לראשונה בתקופתו של אורי אלון לפני חצי גמר הפיינל פור. התסכול והאכזבה בבירה משני המשחקים הראשונים בסדרה נגד נהריה הם גדולים מאוד, כשהקבוצה של סימונה פיאניג'ני לא הייתה קרובה לניצחון במשחק השני בעין שרה. אמארה סטודמאייר, שפספס את ארבעת משחקיה האחרונים של הקבוצה בגלל נסיעה לארצות הברית ופציעה, ישוב לסגל במקומו של אלסנדרו ג'נטילה המאכזב, שלא הותיר חותם מאז הצטרפותו. בקבוצה מקווים כי בעזרת דחיפה של הקהל האדום יוכלו לחזור לנהריה כבר ביום שני.

יהונתן שולדבראנד שחקן עירוני נהריה. ברני ארדוב
ימשיך ביכולת הטובה? יהונתן שולדבראנד/ברני ארדוב

למרות המצב החלומי מבחינתם, התחושות שמשדרים שחקני עירוני נהריה הן שהסדרה רחוקה מלהיות גמורה והם באים באותה רמת מוכנות ואינטנסיביות כמו לשני המשחקים הראשונים בסדרה. בכל הראיונות של שחקני הקבוצה מאז הניצחון השני בעין שרה הם הדגישו את החוזק של הפועל ירושלים ואת הכבוד שהם נותנים ליריבתם, ויודעים שיהיו חייבים להציג עוד משחק טוב מאוד כדי להיות קרובים לגמור את הסדרה כבר מחר. בנהריה מקווים להמשך היכולת הטובה של יהונתן שולדבראנד, שקלע בספרות כפולות בארבעת המשחקים האחרונים שלו, כשבשני המשחקים נגד ירושלים הוא קולע 16 נקודות ו-4 שלשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully