וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון פלדהיים מונה למנכ"ל הפועל חיפה בכדורסל

1.6.2017 / 12:04

סמנכ"ל קבוצת הכדורגל של הפועל חיפה לשעבר עובר לקבוצת הכדורסל מהליגה הלאומית. פלדהיים אמר לאחר המינוי: "אני נרגש להישאר אדום. המטרה העיקרית: העפלה לליגת העל תוך שלוש שנים"

דובר הפועל חיפה רון פלדהיים. אדריאן הרבשטיין
עובר לכדורסל. רון פלדהיים/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה מינתה היום (חמישי) את רון פלדהיים, ששימש בחמש השנים האחרונות כסמנכ"ל מועדון הכדורגל של הפועל חיפה, למנכ"ל האגודה. פלדהיים (46) נחשב לאחד מהאנשים המוערכים בכדורגל הישראלי ובקרב אוהדי הפועל חיפה ומ.ס. רובי שפירא. לפני כן, פלדהיים עבד כ-20 שנה בתור עיתונאי ועורך בתחומי הספורט והחדשות, כשדר ספורט, ואף ליווה את נבחרת ישראל בכדורסל באליפות אירופה וקבוצות ישראליות נוספות במפעלים האירופאים השונים.

פלדהיים אמר לאחר המינוי: "אני נרגש להישאר אדום. אני מודה ליובל רוסמן ובועז שרון ולהנלת עמותת האוהדים "לב אדום" על הבחירה בי. בתקופה הקרובה נקדם את התנהלות וניהול המועדון צעד נוסף קדימה, נחזק את הקשר עם האוהדים, נבנה קבוצה לטווח ארוך תוך התבססות על שחקנים צעירים, כשהמהטרה העיקרית היא העפלה לליגת העל תוך שלוש שנים. במקביל, נפתח ונרחיב את מחלקת הנוער כתשתית לעתיד. אני קורא לכל האוהדים להתגייס ולהצטרף לעמותה כחברים בעלי מניות".

מועדון הכדורסל של הפועל חיפה, שידע עשרות שנים בצמרת הגבוהה של הכדורסל הישראלי, כולל קבוצה בוגרת בליגה הלאומית, 13 קבוצות במחלקת הנוער והנשים ושבעה בתי ספר לכדורסל בחיפה ובקרית חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully