וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בני יהודה פנו להתאחדות ולמנהלת: חקרו את התנהלות המועדון

הוועד המשותף טען ל"התנהלות קלוקלת של מנהלי המועדון" וקבל על מעורבותו של העבריין המורשע אלירן עובד, שאף קיבל מדליה בגמר מנשיא המדינה. ההנהלה מתכננת להקפיא את חוזהו של אנטוניו מרשיץ', מגעים עם בן תורג'מן ויובל אבידור

יוסי ציפקיס

אחרי שחגיגות הזכייה בגביע המדינה שככו, הוועד המשותף לארגוני האוהדים בבני יהודה שלח מכתב להתאחדות לכדורגל ולמנהלת הליגה בעניין התנהלות המועדון תחת הבעלים ברק אברמוב. במכתב שהועבר לידי יו"ר ההתאחדות עופר עיני ויו"ר המנהלת אורן חסון, כתבו האוהדים: "מאז הפך ברק אברמוב לבעלים, התפרסמו אין סוף פרסומים באשר להתנהלותה הקלוקלת של חבורת האנשים שמנהלת את המועדון. לבם של האוהדים נחמץ לנוכח ההרס השיטתי של תדמית הקבוצה והמועדון... לאורך כל השנה הוצף הרחוב הספורטיבי בסיפורים ושמועות על מעורבות גורמים זרים בניהול הקבוצה, לרבות מעורבות בשוק ההימורים הבלתי חוקיים".

במכתב צוין תחקיר וואלה! ספורט בעניינו של אלירן עובד, עבריין מורשע המעורב בניהול בני יהודה ומי שאף הוצג במעמד הגמר כעובד המועדון וזכה לקבל מדליה מנשיא המדינה, וכן ראיון לרדיו תל אביב בו המאמן לשעבר ניסן יחזקאל טען כי גורמים שאינם קשורים לקבוצה איימו עליו בנוגע לקבלת ההחלטות המקצועיות בקבוצה.

"נדהמנו להבין כי הן ההתאחדות לכדורגל והן מנהלת הליגות אינן נוקטות עמדה כלשהי לנוגח הפרסומים הנ"ל", כתבו. "ייתכן שפרסומים והצהרות כאלה יישארו ללא מענה? אנו קוראים לכן לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותכם כדי לחקור מקרוב את האירועים, לרבות קריאה מפורשת למשטרת ישראל לחקור האם אוים המאמן כפי שטען".

ברק אברמוב בעלים בני יהודה עם אלירן עובד. לירון מולדובן
אלירן עובד שני מימין/לירון מולדובן

אנטוניו מרשיץ' יוקפא

אם לא מספיק גל המחאות נגד ההנהלה מאז שפדרו גלבאן עזב את הקבוצה וחתם בהפועל תל אביב, נראה כי המלחמה הבאה בשכונה תהיה בין ההנהלה לבין אנטוניו מרשיץ'. לוואלה! ספורט נודע כי הנהלת בני יהודה מתכננת להקפיא את השחקן מתוך כוונה שהוא יוותר על חוזהו לשנתיים הבאות, בעלות של 260 אלף דולר. כרגע אין בכוונת הקשר לוותר והוא מתכוון לחזור לארץ ולהתחיל להתאמן עם הקבוצה באופן סדיר. חשוב לציין, כי אם הנהלת בני יהודה תחליט להקפיא את השחקן היא אמורה להפקיד את חוזהו מראש במזומן בבקרה התקציבית.

בכל מקרה, במועדון יש כוונה לבצע קיצוץ בתקציב, למרות שרוב השחקנים מהעונה שהסתיימה לא אמורים להמשיך בעונה הבאה. שניים שכן אמורים להצטרף הם המגן בן תורג'מן מהפועל באר שבע ויובל אבידור מבני סכנין. השניים נמצאים במגעים עם המאמן יוסי אבוקסיס שמעוניין להחתימם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully